Bukefalos 28 år!

Varför trycka ner andra här på buke?

Sv: Varför trycka ner andra här på buke?

Jag måste vara blind, jag ser aldrig detta som folk snackar så jävligt om.
Däremot ser jag ofta folk som brusar upp och inte kan ta kritik.

Jag håller med dig. Eller jag tycker åtminstonde inte att det är så vanligt som en del påstår. Däremot är det ganska vanligt att ts ber om hjälp med ngt och sedan inte tycker om de svar de får.

När det gäller tråden med broddhålen kan jag hålla med ts. Jag tyckte verkligen att den spårade ur ett tag. Men sedan var det många som gick in och försvarade den som ställde frågan så jag tyckte inte att det blev så hemskt ändå.
 

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
12 071
Senast: LovingLife
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 774
Senast: Rie
·
Hästmänniskan (Vet inte om detta är rätt tråd, men provar) Hej! Jag är en 19 årig tjej som verkligen vill rida och tävla på den högsta nivån i...
Svar
9
· Visningar
2 241
Senast: Grazing
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 820
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp