Varför så segt?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Lovisaleonora

Trådstartare
Sedan i morse har det segat, hakat sig och hängt sig på Buke. Andra sidor fungerar perfekt medan Buke tuggar.

Något problem med server?
 
Nu har jag inte varit inne så mycket under dagen, men jag har inte märkt något? Någon annan som sett seghet eller haft problem?
 
Nu segar det som tusan igen. Har försökt få iväg några inlägg, antingen så tuggar det upp till fem minuter, eller så blir det dubbelt.
 
För mig hänger sig alltid sidladdningen om jag skriver ett inlägg som hamnar överst på nästa sida, då får jag ge upp och gå till forumsidan och sen in i tråden igen för att kunna få den att ladda klart. Kan det vara något relaterat?

Detsamma när jag skriver i "konversationer", men då händer det varje gång inte bara på ny sida...
(firefox 30.0)
 
För mig hänger sig alltid sidladdningen om jag skriver ett inlägg som hamnar överst på nästa sida, då får jag ge upp och gå till forumsidan och sen in i tråden igen för att kunna få den att ladda klart. Kan det vara något relaterat?

Detsamma när jag skriver i "konversationer", men då händer det varje gång inte bara på ny sida...
(firefox 30.0)


Jag har samma problem och också Firefox i datorn, men jag vet inte vad som finns i mobilen som är en Samsung S3
 
Nu är det segt. Var lite segt igår också, men nu är det värre. Alla andra sidor funkar som det ska, men Buke laddar länge varje gång jag klickar. Har Chrome.
@Gunnar
 
Har också märkt samma, i omgångar under kvällen har jag fått stänga ner Buke för det segat ner och jag har fått uppladdningsymbolen i överkant HELA TIDEN. Fruktansvärt irriterande.
 
Utan att veta säkert tror jag att det kan ha varit den nya notisfunktionen som tagit för mycket kraft, jag ändrade den i natt till att inte kontrollera så ofta som den gjort, om jag kommer ihåg rätt kollar den nu var 60:e sekund. Förhoppningsvis räcker detta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Idag har det hänt flera gånger att buke inte kunde laddas och jag kom till den där sidan med en reload-knapp. Funkade inte att klicka på...
Svar
5
· Visningar
681
Senast: bettysmatte
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 416
Senast: sjoberga
·
Hästvård Er det noen som vet hva dette er? Ponnien har hatt det siden jeg kjøpte henne, men nå har det spredd seg litt. Den ene veterinæren jeg...
Svar
5
· Visningar
574
Senast: MimmiNO
·
Bukefalos Buke är helt plötsligt mer utzoomat som grundläge och texten är därmed mindre. Det är som att inläggen nu är bredare. Om jag zoomar in...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp