Vårföräldrar 2017 del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har du funderat på om hon reagerar på soja? O får ont i magen när jag äter soja-ersättningar och reagerar typ som vid Mp men mkt mildare.

Hoppas ni hittar orsaken snart!

Vi använder ingen sojabaserad ersättning enligt rek från bvc just för risken att hon reagerar på det också.
Bvc var inne på ngn form av eksem och det är väl inte osannolikt. Jag hoppas att det finns rätt kompetens på "vårat" sjukhus eller det i staden bredvid. Är inte så sugen på att bli skickad till "storstan". Sjukhuset är visserligen bra men trafiken :nailbiting: i bland är jag för mycket lantis :D:p
 
Vi använder ingen sojabaserad ersättning enligt rek från bvc just för risken att hon reagerar på det också.
Bvc var inne på ngn form av eksem och det är väl inte osannolikt. Jag hoppas att det finns rätt kompetens på "vårat" sjukhus eller det i staden bredvid. Är inte så sugen på att bli skickad till "storstan". Sjukhuset är visserligen bra men trafiken :nailbiting: i bland är jag för mycket lantis :D:p
Stackars liten! Hoppas ni kommer på vad som är fel snart!
 
Idag har Flisan suttit med vid bordet i barnstolen för första gången. Helnöjd tjej som kunde vara med på ett helt annat sätt. Hon orkade nästan hela middagen också sen behövde hon sina en stund av ansträngningen :love:

Vi har provsuttit storebrors bumbo också idag och konstaterat att hon är lite smal om rumpan så hon gled mest runt. :angel: Men roligt verkade hon tycka att det var för oj vad hon snackade :p
 
Vi använder ingen sojabaserad ersättning enligt rek från bvc just för risken att hon reagerar på det också.
Bvc var inne på ngn form av eksem och det är väl inte osannolikt. Jag hoppas att det finns rätt kompetens på "vårat" sjukhus eller det i staden bredvid. Är inte så sugen på att bli skickad till "storstan". Sjukhuset är visserligen bra men trafiken :nailbiting: i bland är jag för mycket lantis :D:p

Hoppas de hittar felet!
 
Igårkväll var det dags för första ridlektionen! Kul, kul! Men jag hade tappat mycket muskler.. :angel:
Lillan var hemma med pappa. Det hade varit en högljudd historia fick jag veta när jag kom hem. Men han hade iaf fått henne att somna och hon sov 10,5 timme utan att vakna! Dock kändes det i mina boobs att hon inte ammat på typ 12 timmar när vi vaknade förut.. Haha :p
 
Funderar på att köpa ett bärdon till. Älskar min ergo men vill ha något "mysigare". Beslutsångest de lux!

Barnet har varit vaken sen 7 med bara en powernap. Vi börjar bli lite övertrötta nu.
 
Funderar på att köpa ett bärdon till. Älskar min ergo men vill ha något "mysigare". Beslutsångest de lux!

Barnet har varit vaken sen 7 med bara en powernap. Vi börjar bli lite övertrötta nu.
Sjal är mysigt och nättare än egro :) även fast min lilla oftast är väldigt negativ till andra bärdon än mammas arm :meh: Så vi har hållt oss till ergon de gånger vi behövt bära, men testade med sjalen härom veckan och jag tyckte bättre om att bära i den nu när hon var större. Vi ratade ju den tidigare då hon inte alls gillade att vara i den! Har en Meitai på väg, kan kanske vara mysig den också..
 
Nättare sele typ Connecta?

Har kikat på dom men nja klurar på en meh tai av något slag. Den stora frågan är Lenny lamb eller fidella. Tycker det ser så smidigt ut men har ändå närheten av en sjal. Sele är sjukt smidigt men vill ha något mer mysigt om du förstår vad jag menar?
 
Har kikat på dom men nja klurar på en meh tai av något slag. Den stora frågan är Lenny lamb eller fidella. Tycker det ser så smidigt ut men har ändå närheten av en sjal. Sele är sjukt smidigt men vill ha något mer mysigt om du förstår vad jag menar?

Jo. Det är skillnad från don till don tycker jag också :)
 
Har kikat på dom men nja klurar på en meh tai av något slag. Den stora frågan är Lenny lamb eller fidella. Tycker det ser så smidigt ut men har ändå närheten av en sjal. Sele är sjukt smidigt men vill ha något mer mysigt om du förstår vad jag menar?

Jag hittade en fidella i rosa, med enhörningar på.
Min sambo sade nej, mycket vänligt men bestämt :confused::angel::D
 
Köpte mig en tunnare sjal och hoppas komma bättre överens med den än min Little Frog som jag ska försöka sälja. Den och jag är inte kompisar. :-(

För övrigt är amning och tänder inte den bästa kombon - just saying O_o:meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
373
Senast: Sirap
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
70 540
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 525
Senast: Lobelia
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 282
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Tälta med hund
  • Bra och smakligt blötfoder?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp