Vårföräldrar 2017 del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här skulle det bli katastrof om han inte fick sova fritt på dagen :o Men han sover hyfsat på nätterna. Ammar förstås men det är så korta uppvak att jag knappt minns.
 
Vi fortsätter snubbla på målsnöret, ena ägaren till gården vi bor på har begärt försäljning med hjälp av tingsrätten.

Ibland känner jag för att lägga mig ner och inte resa mig igen.
 
Här är ännu en natt med alldeles för lite sömn över. Hon drömmer, pratar och skriker i sömnen blandat med skrik och sparkande i vaket tillstånd, och eftersom det låter likadant så vaknar jag av allt. Så Tre timmar är nog det längsta sammanhängande jag sov inatt :arghh:
 
Vi fortsätter snubbla på målsnöret, ena ägaren till gården vi bor på har begärt försäljning med hjälp av tingsrätten.

Ibland känner jag för att lägga mig ner och inte resa mig igen.

:heart Tycker ni kan få en paus nu.

Är typ världens elakaste morsa. Barnet snokade upp mitt pepsi max-glas och hällde ut en del på golvet som han sen sög i sig under stor förtjusning och så kommer jag och lyfter bort honom :eek: :mad:

:banghead::laugh::laugh:
 
Är inne på dygn 7 med krupp hos sonen nu. De sista 3 dygnen har flisan haft kraftig ögoninflammation. Sömnen ätt obefintlig, barnen (eller ja sonen mestadels) är på sina allra värsta humör vilket är förståeligt men hjälper knappast mig.

Jag är ingen bra mamma just nu. Jag orkar INTE mer!!
 
Är inne på dygn 7 med krupp hos sonen nu. De sista 3 dygnen har flisan haft kraftig ögoninflammation. Sömnen ätt obefintlig, barnen (eller ja sonen mestadels) är på sina allra värsta humör vilket är förståeligt men hjälper knappast mig.

Jag är ingen bra mamma just nu. Jag orkar INTE mer!!

❤️
Finns det ingen som kan hjälpa till att avlasta? Kanske bara komma med en pizza eller matlåda så ni slipper laga mat?
 
❤️
Finns det ingen som kan hjälpa till att avlasta? Kanske bara komma med en pizza eller matlåda så ni slipper laga mat?

Matlådor har vi till oss vuxna och svärmor har trillat i trappan annars hade hon varit här. Hon underhöll sonen via paddan så jag kunde koka lite korv till sonen.

Det är den här sömnbristen och konstanta oron ihop med hans vredesutbrott som knäcker ren fullständigt. Idag är mannen dessutom på möte till åtta ikväll.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är trött på att behöva snurra runt min egen axel för att det helt enkelt inte finns plats för mer. Idag har vi en 180 cm bred säng...
2
Svar
32
· Visningar
1 954
Senast: SiZo
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 177
Senast: Blyger
·
  • Låst
Fordon Vad gör man när bilen rasar och kollektivtrafiken är för dålig och man måste ha en bil för att ta sig någonstans? Kan ju ibland ta en...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
11 973
Senast: Mineur
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
786

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp