Vårföräldrar 2017 del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi var och kikade på bilstol idag också. La undan en besafe modular som sambon hämtar på torsdag. O satt riktigt bra i den, kikade även på barnvagn. Provkörde en emmaljunga nxt60 och fastnade för den, får se dock va vi får för vår stokke vagn.
 
O drar sig upp mot möbler och slår halvt ihjäl sig ett par gånger per dag. I natt vaknade han varje halvtimme. TRÖTT mamma!
20180122_150304.jpg
 
Nä inget Kyrkis. Sammanbrott, tutta 45min och sedan gnällig. Så vi är hemma igen. Nu sover han i selen.
 
Katastrof natt. Bebisen somnade kl 10 igen och jag har tryckt i mig en halv påse gott&blandat och en halv twix. Nu vill jag ha mer :arghh:
 
Åker strax till Falun, IGEN! Min distansutbildning känns knappt som en distansutbildning... Men denna gång ska jag åka själv så inatt blir det första gången som jag sover ensam sen Cornelis kom, undrar hur det ska gå! Men har packat med sömntabletter och hoppas på en god natts sömn!
 
Vilka här inne bollar barn och häst? Hur går det? Går det öht? Fick idag erbjudande om att ta min medryttarhäst på foder och jag är så sugen men är rädd att jag inte kommer ha tid till honom.
 
Vilka här inne bollar barn och häst? Hur går det? Går det öht? Fick idag erbjudande om att ta min medryttarhäst på foder och jag är så sugen men är rädd att jag inte kommer ha tid till honom.
Jag har häst. Jag åker ensam till stallet minst 3 dagar/vecka och rider. Ca 2 dagar hänger E med, då fixar jag bara stallet och hästen får gå i skrittmaskinen eller vila. 2 dagar i veckan har hästen medryttare :)
Tycker det funkar bra, utan medryttare hade det nog varit lite kämpigare.
Har som mål att kunna hålla hästen i tävlingskondition under säsongen och tävla ca 1gång i månaden. Hade jag inte haft tävlingsambitioner hade jag nog kunnat ha hästen varje dag men han hade då fått gå mindre
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
29
· Visningar
1 192
Senast: BernT
·
Övr. Hund Jag är trött på att behöva snurra runt min egen axel för att det helt enkelt inte finns plats för mer. Idag har vi en 180 cm bred säng...
2
Svar
32
· Visningar
1 954
Senast: SiZo
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 199
Senast: Blyger
·
  • Låst
Fordon Vad gör man när bilen rasar och kollektivtrafiken är för dålig och man måste ha en bil för att ta sig någonstans? Kan ju ibland ta en...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
11 985
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp