Vårföräldrar 2017 del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
E4A46967-8D2B-4293-9900-53BB43971EDD.jpeg


Födelsedagsbilderna från Elin Stahre har anlänt :D
 
Tog vagnen till Kyrkis idag eftersom vi skulle vara ute. Nu har vi snart varit hemma en timme och han sover fortfarande i den. Men det är verkligen en stadsvagn (Easywalker mosey+), måste byta däck på Emmaljungan innan torsdag!
 
Tog vagnen till Kyrkis idag eftersom vi skulle vara ute. Nu har vi snart varit hemma en timme och han sover fortfarande i den. Men det är verkligen en stadsvagn (Easywalker mosey+), måste byta däck på Emmaljungan innan torsdag!

Skönt hoppas du han slappna av lite medans hans sov :)
 
Barnet sover bättre och bättre i sin säng, mycket bättre än i vår säng. Jag däremot sover utkasst, tar timmar att somna. Funderar på när det kan tänkas vända... På fredag gör jag mitt första jobbpass. LÄNGTAR!

Jag hade också jättesvårt att somna i början när cornelis sov i egen säng! Men det släppte till slut! Tog ett tag dock!
 
Åh sova själv :love:

Ja det ska bli underbart :heart. Fick dessutom besked om att jag får åka på branschdagar i slutet av maj och då blir det två hotellnätter :love:. Känner mig så löjligt bortskämd och får nästan lite dåligt samvete för att jag sökt skola till hösten, det vet å andra sidan inte mina chefer om. Jag berättar om jag kommer in och bestämmer mig för att läsa.

I morse hade jag "sovmorgon". Hon sov ganska lugnt mellan midnatt och 05.50. Trodde inte det var sant. Man får vara glad för det lilla. I dag råkade dock storebror mata henne med ost så jag ser inte fram emot natten...just nu hittar jag henne på lukten om man säger så.
 
Jag var magsjuk natten söndag måndag, har aldrig varit magsjuk innan i mitt liv så vi (jag, sambo, mamma, pappa) var helt säkra på någon matförgiftning, nyss insjukna sambon i magsjuka så jag kanske får erkänna mig ”besegrad”, kanske inte alls var en dålig räka på pizzan som jag åt. Eller så har sambon fått magsjukan av någon han träffat tex igår men det känns som långsökt... Hoppas nu bara på att Cornelis klarar sig!
 
V måste vara på väg att bli sjuk eller något. Vaknade vid 7.30 för att ta en tupplur på 45min vid 8.45, sedan somnade han i bilen vid 12.45 och sover fortfarande efter att ha flyttat in i sovrummet :confused:
 
437AB907-AD4A-4203-B70C-3B52C7451949.jpeg

Pappan bytte däcket, fixade luften i alla hjul och vi testkörde. 200m sedan smällde nästa slang så nu byter vi alla tre... De har troligen blivit gamla och fått torrsprickor, vagnen är tillverkad 2012.

Men den rullade jättefint innan det smällde. Imorgon får det nog bli sele till Kyrkis.
 
Idag skulle Filippa blivit 2år:heart( Istället för att fira en sprallig 2åring så har vi tänt ljus på graven, varit på ultraljud och sett ett sprattligt litet syskon och köpt presenter till Sammy som fyller 1år imorgon:heart
Snacka om känslostormar.

Kram :heart

Han tryckte i sig korv till middag som om han aldrig fått mat förut. Och bröd och smörgåsgurka.

Yay!

Mumsigt värre. O fick smaka korv han också idag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är trött på att behöva snurra runt min egen axel för att det helt enkelt inte finns plats för mer. Idag har vi en 180 cm bred säng...
2
Svar
32
· Visningar
1 949
Senast: SiZo
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 104
Senast: Blyger
·
  • Låst
Fordon Vad gör man när bilen rasar och kollektivtrafiken är för dålig och man måste ha en bil för att ta sig någonstans? Kan ju ibland ta en...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
11 905
Senast: Mineur
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
771

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp