Världscupen hoppning 2016/2017

När hon red de flesta vc-kvalen så var hon ofta placerad och har ju även varit i final så det där stämmer inte riktigt.

Dessutom tror jag också det handlar en del om ekonomi, vem har råd att åka?


När skulle det vara menar du då?
Det finns säkert fler som har råd att åka. Rolf- Göran rider väl, nu Peder, Douglas, Henrik v. E osv.
 
När skulle det vara menar du då?
Det finns säkert fler som har råd att åka. Rolf- Göran rider väl, nu Peder, Douglas, Henrik v. E osv.
När skulle vad vara?

Jag har inte sett henne rida vc i år så jag vet inte vad du syftar på.
Om du undrar vilka år hon varit i final så får du googla. :)
 
När skulle vad vara?

Jag har inte sett henne rida vc i år så jag vet inte vad du syftar på.
Om du undrar vilka år hon varit i final så får du googla. :)

Ja du skrev ju att när hon red de flesta vc kvalen så var hon ofta placerad. Så undrade jag när det skulle varit, tex vilket år osv för jag tycker inte att jag har läst att hon direkt tagit så himla många placeringar de senaste åren.
 
Ja du skrev ju att när hon red de flesta vc kvalen så var hon ofta placerad. Så undrade jag när det skulle varit, tex vilket år osv för jag tycker inte att jag har läst att hon direkt tagit så himla många placeringar de senaste åren.
Jag för inte direkt bok över Malin Baryards resultat i världscupen men de flesta red hon ju med Flippan och då var hon i final vid åtminstone ett tillfälle. Med Tornesch var hon inte lika framgångsrik även om hon var placerad med honom också.

Jag tror helt enkelt inte att hon "tagit någons plats" - iaf ingen som velat åka och haft större chanser.
 
Jag för inte direkt bok över Malin Baryards resultat i världscupen men de flesta red hon ju med Flippan och då var hon i final vid åtminstone ett tillfälle. Med Tornesch var hon inte lika framgångsrik även om hon var placerad med honom också.

Jag tror helt enkelt inte att hon "tagit någons plats" - iaf ingen som velat åka och haft större chanser.

Men det är ju just det jag menar, det var ju jättelänge sedan hon red Butterly Flip och det gick väl inte super med Tornesch, därav min undran varför hon ändå blev uttagen när det säkert fanns fler som ville och kunde rida vc.
 
Men det är ju just det jag menar, det var ju jättelänge sedan hon red Butterly Flip och det gick väl inte super med Tornesch, därav min undran varför hon ändå blev uttagen när det säkert fanns fler som ville och kunde rida vc.
Jag svarade på "de flesta".

F ö tror/tycker jag inte att någon annan som velat/kunnat rida hade presterat bättre. Jag tror ff inte att hon tagit någons plats.
Vem skulle det ha varit?
 
Jag svarade på "de flesta".

F ö tror/tycker jag inte att någon annan som velat/kunnat rida hade presterat bättre. Jag tror ff inte att hon tagit någons plats.
Vem skulle det ha varit?

Det tycker jag, jag tycker att hon är överskattad som ryttare. Säger inte att hon är en dålig ryttare, bara överskattad.
Vem det skulle varit när hon red Flippan och Tore vet jag inte exakt eftersom jag inte tittar/tittade på vc men jag tycker att när det gång på gång går dåligt som med Tore så tycker jag någon annan borde fått chansen att få rida.
 
Det tycker jag, jag tycker att hon är överskattad som ryttare. Säger inte att hon är en dålig ryttare, bara överskattad.
Vem det skulle varit när hon red Flippan och Tore vet jag inte exakt eftersom jag inte tittar/tittade på vc men jag tycker att när det gång på gång går dåligt som med Tore så tycker jag någon annan borde fått chansen att få rida.
Och jag tycker du är ute och snurrar.
Om du ska kritisera tycker jag faktiskt att du får läsa på, jag gjorde det och upptäckte att Tornesch har ett flertal vc-placeringar och även har varit i final.

Jag tycker det är så förbannat trist med det här Malin Baryard-dissandet, du är inte ensam om det men jag önskar att du och andra som kritiserar henne och tycker hon är överskattad kunde läsa på lite bättre.

Och jag upprepar frågan: Vem tycker du skulle fått rida istället?
 
Och jag tycker du är ute och snurrar.
Om du ska kritisera tycker jag faktiskt att du får läsa på, jag gjorde det och upptäckte att Tornesch har ett flertal vc-placeringar och även har varit i final.

Jag tycker det är så förbannat trist med det här Malin Baryard-dissandet, du är inte ensam om det men jag önskar att du och andra som kritiserar henne och tycker hon är överskattad kunde läsa på lite bättre.

Och jag upprepar frågan: Vem tycker du skulle fått rida istället?

Det får du gärna göra, ingen hindrar dig men jag får inte tycka att Malin är en överskattad ryttare eller att det finns andra ryttare som kunde ridit istället för Malin utan att namnge någon? :confused: Haha. Roligt.
Att läsa på om Malin ändrar inte min åsikt ang hennes ridning och är för övrigt inte intressant iheller.
Du verkar inte har läst mitt svar på din fråga så jag kopierar in svaret igen.
"Vem det skulle varit när hon red Flippan och Tore vet jag inte exakt eftersom jag inte tittar/tittade på vc men jag tycker att när det gång på gång går dåligt som med Tore så tycker jag någon annan borde fått chansen att få rida."
 
Det får du gärna göra, ingen hindrar dig men jag får inte tycka att Malin är en överskattad ryttare eller att det finns andra ryttare som kunde ridit istället för Malin utan att namnge någon? :confused: Haha. Roligt.
Att läsa på om Malin ändrar inte min åsikt ang hennes ridning och är för övrigt inte intressant iheller.
Du verkar inte har läst mitt svar på din fråga så jag kopierar in svaret igen.
"Vem det skulle varit när hon red Flippan och Tore vet jag inte exakt eftersom jag inte tittar/tittade på vc men jag tycker att när det gång på gång går dåligt som med Tore så tycker jag någon annan borde fått chansen att få rida."
Men vadå gång på gång? Vad grundar du det på?
Du säger ju att du inte tittat så mycket?

Och självklart får du tycka vad du vill men jag har ju samma rätt att tycka att du uppenbarligen inte har så mycket grund för dina åsikter.
 
Nu har jag till slut kollat ikapp från Lyon. Vilken oerhört snygg omhoppning av Deusser! :bow: Inget fläng, bara smart och effektivt.
 
Ja, jag skriver av mig i min ensamhet i helgtråden :D Riktigt snygg runda av roffe!! :bow: Verkar på kommentatorerna som att segern i touren redan är klar?

Mäh, jag känner mig ju ensam här. Tänkte NÅN mer måste väl kolla.

Har inte hört så mycket av kommentatorerna (håller på att laga mat) men ja, nu är det garanterat klart (tror det blev klart redan när ETA rev bort sig men var inte helt säker).
 
Mäh, jag känner mig ju ensam här. Tänkte NÅN mer måste väl kolla.

Har inte hört så mycket av kommentatorerna (håller på att laga mat) men ja, nu är det garanterat klart (tror det blev klart redan när ETA rev bort sig men var inte helt säker).

Nu är vi två som kollar i alla fall ;) Ja precis, nu inför omhoppningen är det väl bara klassen i sig som står på spel. Men hur snyggt vore det inte om han vann finalen också?! :bump:

Har tyvärr ingen aning när andra rundan börjar!
 
Ja, han får gärna vinna dagens tävling också :D

Jag har aldrig varit nåt större fan av Casall men jäklar vad den hoppade idag. Perfekt matchad.
 

Liknande trådar

Hoppning Nu kör vi! Idag börjar hoppningens VM med en speedklass. SVT börjar sända 10:50. Våra svenskar har startnummer: 25. Jens Fredricson -...
84 85 86
Svar
1 712
· Visningar
73 473
Senast: fio
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 965
Senast: Mabuse
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 112
Senast: Ridinglady
·
  • Artikel
Dagbok B hojtade upp mig på messenger igår och undrade om jag kunde ha Fille från lunch till halv tio idag och det kunde jag ju. Han kom runt...
Svar
1
· Visningar
402
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp