Världscupen hoppning 2016/2017

Han verkade vara lite favorit (alltså inte bara för att han kom in i ledning utan för den han är). Men han var ju verkligen så värd detta, efter alla andraplatser, VM-finalen osv. Kul att han såg så himla glad ut, inte så ofta man ser honom så.
 
Han verkade vara lite favorit (alltså inte bara för att han kom in i ledning utan för den han är). Men han var ju verkligen så värd detta, efter alla andraplatser, VM-finalen osv. Kul att han såg så himla glad ut, inte så ofta man ser honom så.

Ja, jag tänkte just på det. Han förtjänar verkligen segern efter så många år på kontinuerligt riktigt hög nivå utan den där fullträffen.

Grattis Rolf och Casall! :love: :bow:
 
Det ska bli roligt att se! Jag tror att de har chans på fina rundor men jag är osäker på om de kan konkurrera med toppen redan idag. Rätt orutinerade hästar på den här nivån om jag inte minns helt fel.
 
Kul att det blir omhoppning för Douglas! Men vad sa de om Alingsås RS? Min sambo pratade med mig samtidigt...
 
Lite trist med så många till omhoppning. Men vad svårt det måste vara att göra en lagom svår bana!
 
Någon som vet hur det gick med Armitages boy efter Mechelen? Han kraschade på sista hindret.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hoppning Nu kör vi! Idag börjar hoppningens VM med en speedklass. SVT börjar sända 10:50. Våra svenskar har startnummer: 25. Jens Fredricson -...
84 85 86
Svar
1 712
· Visningar
72 947
Senast: fio
·
  • Artikel
Dagbok B hojtade upp mig på messenger igår och undrade om jag kunde ha Fille från lunch till halv tio idag och det kunde jag ju. Han kom runt...
Svar
1
· Visningar
397
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 907
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Jag har en son och vi har varit på fyraårskontroll på BVC. Jag känner att jag begriper inte detta: Fungerar det på "alla" fyraåringar...
2
Svar
36
· Visningar
3 131

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp