Varmaste hanskarna!

Det allra viktigaste är att vara rätt klädd på överkroppen. När jag säsongade i skidliften klarade jag mig bra med mina älskade läderhandskar från black Diamond (jag har tappat bort dem :cry:) för att skydda mot vind och väta. När fingrar och tår började bli kalla framåt lunch drog jag på den stickade tröjan (tacka vet jag isländsk fårull) och då tinade fingrarna på nolltid. Sedan hjälper det att äta också vilket vi ryttare är dåliga på.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
14 066
Senast: mrkarisma
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 870
Senast: Yrsel
·
Småbarn Jag blir galen på dessa vantar! Här är runt nollan, blött, blåsigt och rått ute med några få dagar med riktiga minusgrader. Vi har...
Svar
15
· Visningar
2 264
Senast: Hyacinth
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 270

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp