Varnar för hög diskanvändning

Rubinola

Trådstartare
De senaste dagarna har jag med jämna mellanrum fått varningen "hög diskanvändning av Google chrome" när jag använder datorn. Vad är detta och hur kan jag åtgärda det? Har en ca 1 år gammal samsunglaptop med Windows 7, 4 gb ramminne och typ 500 gb ledigt utrymme (om det är det som menas med "disk"). Provade att rensa all internethistorik osv men det har inte hjälpt.

Skulle någon vilja vara jättesnäll och lite pedagogiskt förklara för mig vad som händer med min dator och hur jag kan avhjälpa det så skulle jag bli jättetacksam! :) Har provat att googla men tycker inte att jag får upp det jag söker, alternativt att det är för avancerat beskrivet för en vanlig nöjessurfare.
 
Sv: Varnar för hög diskanvändning

Nåt liknande får jag också upp men jag tycker inte jag använder mycket.
 
Sv: Varnar för hög diskanvändning

Hejsan, använder inte Chrome själv MEN jag tror att Chrome har någon slags skydd medans man surfar mot olika elaka program (som ett antivirus) det ska gå att stänga av den funktionen någonstans i alternativen i Chrome och ska nog lösa problemet, om det fortsätter skulle jag kunna ta hem Chrome själv och titta efter lite noggrannare.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Överproduktion av hud?
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

Tillbaka
Upp