Vart har födelsedagstårtan tagit vägen?

Jag har den senaste tiden fått in två klagomål på att användare som inte velat att deras födelsedag skall synas, ändå synts pga tårtan.
Tårtan är ett litet tilläggsprogram som tydligen inte fungerar helt som man kunde önska. Dessutom har utveckligen av det avslutats. Jag har därför valt att ta bort det.
 
Vill man inte att ens födelsedag visas är den väl enklast att inte fylla i när man fyller år?
Det kan ju vara så att man tidigare fyllt i det? Och att det nu inte går att ta bort? Och att trots att man valt "visa ej födelsedag" så kommer tårtfan upp ändå?

Bara en tanke.
 
Idag fyller 14 medlemmar år, ingen som jag känner igen, men de får ett grattis ändå!
ina_dance5.gif
 
Det kan ju vara så att man tidigare fyllt i det? Och att det nu inte går att ta bort? Och att trots att man valt "visa ej födelsedag" så kommer tårtfan upp ändå?

Bara en tanke.
Är det så att man inte kan ta bort det efter man fyllt i det blir det såklart svårt. Jag har inte testat det eftersom jag inte haft det ifyllt från början.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 370
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 274
Senast: Calmiche
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 701
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 150

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp