Bukefalos 28 år!

Vart ska jag börja leta?

ellipsis

Trådstartare
Har en 5årig paint som jag ska börja leta sadel till. Hon är inriden men jag har inte haft henne så länge och stått utan sadel hela tiden jag har haft henne. Har inte varit aktuellt att rida henne heller tidigare då jag varit gipsad och hon var tunn och behövde äta upp sig.

Är fortfarande ngt i tunnaste laget, hade inte gjort något om hon la på sig lite till men hon är inte smal heller längre. Och hon växer på höjden så det knakar!

Tog lite ryggbilder förut, och funderar på i vilken ände jag ska börja? Har på en tidigare häst haft en Barefoot bomlös sadel som jag tyvärr inte har kvar och har funderat på det igen. Men letar i huvudsak efter en bomsadel. Helst allround eller dressyr, men en hoppsadel med inte alltför framskurna kåpor går också bra. För min del spelar det inte någon större roll vad jag sitter i så sett. :)

32881724.jpg

32881725.jpg

32881726.jpg

32881731.jpg
 
Sv: Vart ska jag börja leta?

"Behörighet saknas" står det på bilderna. Du får nog ändra inställningarna för albumet på Pixbox! :)
 
Sv: Vart ska jag börja leta?

Du ser dem antagligen eftersom det är dina bilder. Du får ändra inställningarna på pixbox så de blir offentliga.
 
Sv: Vart ska jag börja leta?

Gaah, har ändrat men de syns inte ändå? :confused:
Får kika en gång till då, kanske blir tredje gången gillt?
 
Sv: Vart ska jag börja leta?

Kollade på sambons dator och såg också att det funka, skönt!
Så - förslag på sadel till växande, omusklad 5-åring? :)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Fordon Då jag börjar använda hästtransport mer och inte vill be min sambo köra mig så letar jag nu efter en bil som kan dra hästtransport på...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 442
Senast: Smurfoff
·
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
998
Senast: linlar1
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 089
Senast: Whoever
·
Utrustning Vill bara inleda med att skriva att jag självklart kommer konsultera sadelutprövare vid köp av sadel, letar bara tips på sadelmodeller...
Svar
4
· Visningar
1 246
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp