Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
@LenaH och @Niyama
Menade mest som @Lobelia skrev det.
Jag har vid något tillfälle önskat att få vara roll som hade kontakt med någon annan (ond i lya, tvilling etc) för att jag kände att mitt huvud inte hade orkat utan att få någon att bolla tankar med just den perioden.
Har fått önskemål nån gång som LL enligt liknande princip och valt att lyssna på det.

Jag menade alltså inte att man inför varje lek kunde skriva "jag är sjukt sugen på att vara spion" och sen förvänta sig att bli det bara för att :) utan snarare något enstaka tillfälle när det fanns någon särskild anledning (tidsbrist, varit samma roll extremt mycket, eller liknande)
Aha, det var väl ungefär som jag skrev också? Jag trodde du menade att det alltid var som leken Habina planerar :)
 
Klart jag ska vara med :D
Min deltagarnivå är som den varit de senaste lekarna - dvs lite eller inte alls mellan 6-15 på vardagar pga jobb.
Samt:
Inte som den var innan på EM/ kvällar pga :love:
Oavsett vilken sida jag hamnar på :)

LL :
1. Madalitso
2. quarter4ever
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
 
Hur har ni det alla så här mitt i sommaren? :)
Jsg har besök av bästa @Paddington i dagarna två :D och himla trevligt att ha henne här :heart
Även @cirkus har hittat hem till mig under förra helgen :) så trevligt när ni kommer förbi ni som leker :bump:
Ser fram emot @Habina s poolparty om ca 10 dagar då jag hoppas få träffa fler av mina ulvlekskompisar
Fortsatt trevligt sommar!
:)
 
Hur har ni det alla så här mitt i sommaren? :)
Jsg har besök av bästa @Paddington i dagarna två :D och himla trevligt att ha henne här :heart
Även @cirkus har hittat hem till mig under förra helgen :) så trevligt när ni kommer förbi ni som leker :bump:
Ser fram emot @Habina s poolparty om ca 10 dagar då jag hoppas få träffa fler av mina ulvlekskompisar
Fortsatt trevligt sommar!
:)

Jag har wi-fi! :banana::banana::banana::banana::banana:

Sedan tycker jag fler ska komma på min inflyttningsfest. :laugh:

Blir dock bara en fest, 5 augusti. Dvs nästa helg. Dvs jag borde städa nu. :eek:
 
Hur har ni det alla så här mitt i sommaren? :)
Jsg har besök av bästa @Paddington i dagarna två :D och himla trevligt att ha henne här :heart
Även @cirkus har hittat hem till mig under förra helgen :) så trevligt när ni kommer förbi ni som leker :bump:
Ser fram emot @Habina s poolparty om ca 10 dagar då jag hoppas få träffa fler av mina ulvlekskompisar
Fortsatt trevligt sommar!
:)
Så kul att äntligen ses igen :heart
Å fantastiskt roligt att få träffa alla ulvlekare på min resa i södra Sverige! :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 121
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
870
· Visningar
10 120
Senast: Glimra
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 852
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 763
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp