Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var som sagt väldigt kul men mycket (!) stressande att försöka hålla rätt på en live-lynchröstning med fem minuters samlad rösttid och som mest 11 förvirrade människor som skulle ropa rätt ut och överrösta varandra när de la röster eller ändrade röster på varandras roller typ "jag röstar på Herr Schwann" och "Tante Möhge" och "jamen då ändrar jag till fru Skjern". :D
 
Sambon börjar jobba (i Norge) igen nästa vecka, så jag är gärna med i en lek för då har jag nåt kul att fokusera på då :).
 
Men tanke på att listan legat uppe typ en månad utan att någon tagit LL-platsen så gör jag det :)

LL : Niyama
1. Madalitso
2. quarter4ever
3. Artline
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 837
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 748
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 555
Senast: Lobelia
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 343
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp