Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
]
LL: Idahoe

1. Niyama
2. cirkus
3. LenaH
4.
5.
6. Heffaklumpen
7. hemlig
8. Pegasus63
9.
10.
11.
12.

Stryker mig själv för säkerhets skull då jag inte är i skick för en lek just nu..
 
LL: Idahoe

1. Niyama
2. cirkus
3. LenaH
4. Artline
5. fio
6.
7. hemlig
8.
9.
10.
11.
12.

Även jag får stryka mig den här gången, för mycket idiot körningar och tider för att jag skal hinna med att läsa igenom leken och rösta innan normala DLines.

Är på en lek mellan 22 december och 7 januari doch, då jag tänker ha ledigt.
 
Jag får också konstatera att jag har för mycket att göra närmsta veckorna för att hålla lek. Men det verkar vi vara många som har just nu.
Kanske vi skulle satsa på en lek över jul/ mellandagarna/ nyår istället, när många är lite mer lediga? Vi brukar ju kunna få ihop folk till den tiden :)
 
Puttar upp senaste anmälningarna (de kanske inte längre kan men då får de stryka sig ) och undrar om lek kan bli av inom de närmaste veckorna ?
Har skrivit in mig igen 🤠

Dessutom är vi på 100 sidor nu så ny anmälningstråd bör väl kanske skapas @ Niyama? 🤗

LL: Idahoe

1. Niyama
2. cirkus
3. LenaH
4. Artline
5. fio
6. Qitis
7. hemlig
8.
9.
10.
11.
12.
 
Puttar upp senaste anmälningarna (de kanske inte längre kan men då får de stryka sig ) och undrar om lek kan bli av inom de närmaste veckorna ?
Har skrivit in mig igen 🤠

Dessutom är vi på 100 sidor nu så ny anmälningstråd bör väl kanske skapas @ Niyama? 🤗

LL: Idahoe

1. Niyama
2. cirkus
3. LenaH
4. Artline
5. fio
6. Qitis
7. hemlig
8.
9.
10.
11.
12.

Tyvärr blir det ingen mellandagsledighet för min del, och med tanke på mina kör och arbetstider hinner jag inte vare med och leka då alla DL infinner sig antigen innan jag stannar för kvällen eller innan jag vaknar på morgonen.
 
Hej. Ursäkta att jag kapar anmälningståden men är det någon som är intresserad av att spela blood on the clocktower?
Det är nästan som varulv men man spelar mer intensivt en kväll via discord. Man använder röstchatt via telefonen eller dator.

Här finns ett exempel när de spelar. Reglerna vid 0.54)
Ni kan skicka ett PM till mig om ni är intresserade eller vill veta mer så bjuder jag in er till min server.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
9 991
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
12 917
Senast: Lobelia
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
14 911
Senast: cirkus
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 622
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp