Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså jag blir alldeles till mig såna härliga människor det är som är här, jag tycker att vi ska sitta och njuta lite av den här stunden och bara känna hur underbart det är :love:
Tack! äntligen någon som förstår att uppskatta min underbara uppenbarelse :love:
Härlig är jag :D
Men du- är du singel? :love::heart
 
Åååååh! Ja vill ha! Så sexigt å inne. Vad vill du att ja ska göra? Förföra @Mys-Ernst ?

Men flickor, flickor - ni vet väl att för mig finns bara min älskade Ulla! Och för Ulla, finns bara jag (... väl?)

1323.jpg
 
Men flickor, flickor - ni vet väl att för mig finns bara min älskade Ulla! Och för Ulla, finns bara jag (... väl?)

1323.jpg
Min MysÄrnst:heart ibland chockar du mig med hur klokt du tänker:love: Din fru verkar dock inte till fullo uppskatta vad hon har :idea:
Du är verkligen en karl i min smak:d
Jag är ju egentligen väldigt blygsam men citerar mig själv ändå:o
"Det är klart att en hustru ska tillfredsställa sin man, vill han bli avsugen varje morgon är det en kvinnas skyldighet att göra det."
håller du med så är det bara att höra av dig :love::love::love:
 
Vilket fantastiskt startfält i årets Mästerkock - Kändisversionen!
Nu inväntar vi bara den sista personen som ska visa upp sina kulinariska kunskaper innan vi kan dra igång!

Tyvärr är det några personer vi varit tvungna att tacka nej till:
Lasse Frölander valde att visa upp sin expertis genom att koka kaffe the simskola variant men när han försökte genomföra det under kökskranen slutade det med att vi fick ringa brandkåren som kom och skar loss honom då han fastnat mellan blandare och handfat.

Det gick inte bättre för Werner och Werner som lagade julbord och Werner viftade lite för mycket med groggvirket....

Krya på er och välkomna tillbaka säger vi på produktionen
 
Vilket fantastiskt startfält i årets Mästerkock - Kändisversionen!
Nu inväntar vi bara den sista personen som ska visa upp sina kulinariska kunskaper innan vi kan dra igång!

Tyvärr är det några personer vi varit tvungna att tacka nej till:
Lasse Frölander valde att visa upp sin expertis genom att koka kaffe the simskola variant men när han försökte genomföra det under kökskranen slutade det med att vi fick ringa brandkåren som kom och skar loss honom då han fastnat mellan blandare och handfat.

Det gick inte bättre för Werner och Werner som lagade julbord och Werner viftade lite för mycket med groggvirket....

Krya på er och välkomna tillbaka säger vi på produktionen
Men det går faktiskt lika bra med seeeeeelleriiiii! :D
 
oj så roligt!! :D
Kinesiska muren finns ju- undrar om @Donald Trump har haft lite komplex får den sakens skull? :idea:
Liksom USA och Kina krigar ju om världsherraväldet både ekonomiskt och vad det gäller Nordkorea :cool: Och har Kina en mur så ska väl USA ha detO_o
sedan så- om jag nu får tycka något :p :
"Om du anställer någon i Sverige ska du ha utbildning och vara kvalificerad. Här är det illegala mexikaner som gör jobbet. De diskar, städar, tar hand om trädgården."
så är inget stort fan av Trumpen - ge fan i den där muren mot mexico:mad::meh:
Herregud- vem ska annars fixa min vardag?
 
Jag är ju egentligen väldigt blygsam men citerar mig själv ändå:o
"Det är klart att en hustru ska tillfredsställa sin man, vill han bli avsugen varje morgon är det en kvinnas skyldighet att göra det."
håller du med så är det bara att höra av dig :love::love::love:

Härliga Anna! Du verkar gå in för din uppgift på ett så inspirerande sätt att jag blir alldeles varm och glad. Jag håller med, för det mesta. :up:

YILXD3rTUDGLINNaER2i5qeL0wTKv7hzgyVburBvNXY.jpg
 
Ju mindre dessu bättre :love: Valpar :love::love: Känns dock inte som vi pratar om samma sak :confused::confused:
valpighet kan vara väldigt charmerande :love: Men nu så pratar vi om S T O R L E K (vill ju inte att det ska gå att googla på vad jag skriver:cool:) och man måste smeka en mans härlighet så den känner sig som världens bästa ............ :love:
det är varje kvinnas plikt att se till att mannen känner sig som en kung :) och guds gåva till kvinnorna:up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 006
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
12 990
Senast: Lobelia
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
14 922
Senast: cirkus
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 632
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp