Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
valpighet kan vara väldigt charmerande :love: Men nu så pratar vi om S T O R L E K (vill ju inte att det ska gå att googla på vad jag skriver:cool:) och man måste smeka en mans härlighet så den känner sig som världens bästa ............ :love:
det är varje kvinnas plikt att se till att mannen känner sig som en kung :) och guds gåva till kvinnorna:up:
Män är tillför att skaffa valpar! Dock så är de inte bra på det. Kanske hjälper det om de har stor? Eller har storleken ingen betydelse?

Män känna sig som kungar? Nää de ska göra sitt jobb. Skaffa valpar.
 
Män är tillför att skaffa valpar! Dock så är de inte bra på det. Kanske hjälper det om de har stor? Eller har storleken ingen betydelse?

Män känna sig som kungar? Nää de ska göra sitt jobb. Skaffa valpar.
Människovalpar är kanon! Då har man sin framtid säkrad ekonomiskt :up: och det funkar vare sig de har stor eller liten :angel:
Egentligen borde jag ta betalt för mina expertisråd- de är ju så lukrativa!;)
 
Människovalpar är kanon! Då har man sin framtid säkrad ekonomiskt :up: och det funkar vare sig de har stor eller liten :angel:
Egentligen borde jag ta betalt för mina expertisråd- de är ju så lukrativa!;)
Själv blev jag rik för att de gjorde en film om mig. Sedan får jag dagligen pengar av folk som tycker att jag ska söka hjälp :confused:

Människovalp? Varför? Blir nog ingen bra päls.
 
Men flickor, flickor - ni vet väl att för mig finns bara min älskade Ulla! Och för Ulla, finns bara jag (... väl?)

1323.jpg

Chilla grabben. Vi säger inget te Ulla. Ba kör! Lite mys på semestern e väl soft?
 
Men va F*N då! Jag har helt missat det här jue!:arghh::arghh::arghh::cry::cry::cry:
Inte för att jag egentligen har tid, men vad gör man inte för Paddis lekar:heart
:turd: också :mad:
 
LL bollen__ & Artline

1. Qitis (OM leken startar tidigast 4/2 )
2. cirkus
3. Niyama (om leken hinner ta slut innan OS, annars blir det alldeles för mycket skärmtid för mig)
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 
LL bollen__ & Artline

1. Qitis (OM leken startar tidigast 4/2 )
2. cirkus
3. Niyama (om leken hinner ta slut innan OS, annars blir det alldeles för mycket skärmtid för mig)
4. Hedinn
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 107
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 832
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 748
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 554
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp