Växelvis boende -hur börjar man?

Milosari

Trådstartare
Jag och barnets pappa bestämde för ett halvår sedan att vi inte skulle bo ihop mer. Tiden efter det har varit något ansträngd eftersom jag ännu inte har fått något eget boende. Men vi har börjat prata lite om hur vi ska börja med barnets boende i framtiden. När barnet blir 15 månader så ska han få sova en natt hos sin pappa medan jag åker bort och sover på hotell. Om det går bra så ska vi prova igen efter 2-4 veckor. Men hur ökar man på efter det? Pappan vill att barnet ska sova hos honom 2 nätter/vecka till hösten och jag tycker att det är för tidighet. Barnet ammas fortfarande fritt på nätterna och det kommer dessutom två andra stora förändringar i höst när jag flyttar och han börjar på förskola. Hur har ni gjort?

En annan fråga är hur ni sköter transporten av barnet. I vårt fall är det bara jag som har bil och körkort och pappan tycker därför att jag ska sköta de första av transporterna för barnets skull...
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 801
Senast: jemeni
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 199
Senast: Blyger
·
Foder & Strö Får han några stöttande tillskott, om det är artros dvs? Min gamling mådde bra sin sista sommar på en kombonav djävulsklo, MSM och...
2
Svar
24
· Visningar
1 679
Senast: skiesabove
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 715
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp