Vem blir nya ICA-Stig?

sussisus

Trådstartare
Klockan 21 ikväll avslöjas vem som är den nya ICA-Stig.
Vem tror ni att det är?

Jag kan själv inte ens gissa.
Tar de någon som liknar Hans Mosesson eller någon helt annan personlighet?
 
Fast det behöver ju inte betyda annan personlighet. Det skulle vara lite befriande med en ung kvinna som bossar som Ica-Stig....

hahaha - nej det var inte så jag menade.... bara att de byter ut honom mot en kvinna. Hur hon kommer att vara får framtiden utvisa. Alla vet väl att saker och ting förändras när man får en ny chef? ;)
 
Var får man reda på det förresten? ska reklamen gå på tv då eller är det på hemsidan? :bump:

Detta får man ju baA inte missa!! :laugh: (/ Dag-Otto)
 
Det blev Loa Falkman.
Bra val? Dåligt val?

Han lär nog inte bli kvar lika länge som sin företrädare, han har ju annat att syssla med.
 
Lite läskigt - just som de frös bilden så sjöng Simple Minds strofen Frozen in time (i låten Broken Glass Park) :nailbiting::D
 
Nej men åh så tråkigt. Hur kunde jag läsa så fel? Jag kunde satt en peng på att det skulle vara en kvinna.
Loa kan dock inte bli långvarig. Han kan ju andra saker också, menar jag.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ I helgen har jag tävlat. Vita ridbyxor och tajt kavaj. Sen jag skadade mig och blev sjukskriven för snart tre år sen har min kropp...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
13 113
Senast: manda
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
23 938
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 132
Senast: geting
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 580
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Vilka poddar lyssnar du på?
  • Sminktråden

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp