Vem bor här? (SVT)

Rosett

Trådstartare
Alltså guuuud vilket dåligt program!!! Skämskudde ju! Kan inte SVT satsa på bättre program än såhär?? :banghead: :meh: :wtf: :turd:
 
Det är bra tycker jag! Kul att se hur folk bor (delvis för att jag söker inspiration till min renovering) och för att det är kul att gissa :)
 
Jag tyckte det var ganska roligt! :) Har bara sett första avsnittet än men tyckte det var klurigt att gissa vem som bodde var, hade nog bara ett rätt tror jag.
 
Jag tittar gärna med ett halvt öga, om jag sitter med datorn eller så. Är ganska ointresserad av inredning och sådant, men det är lite kul att försöka gissa vem som låtsas att de inte är hemma hos sig själv ;) Resten av gissandet är jag rätt kass på.
 
Jag tycker också att det är ganska underhållande :) Spännande att se hur alla bor och klurigt att gissa.
 
Jag tycker också del är kul. Dels för att kika hur folk bor, men också för att gissa, ifrågasätts sina fördomar i vissa fall osv.
 
Den största chocken hittills var i avsnitt 2 där jag var helt säker på var terapeuten och läraren Janne bodde och det var precis tvärtom!
 
Jag har blivit riktigt taggad på detta program! Jag skulle på allvar kunna tänka mig att vara med!

Sista gången var det intressant att så många hade glamorösa budoir-liknande hem!
Förutom radhuset som var avskalat!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har gått och blivit sjuk, tror jag. Har fått bland annat utmattningssyndrom och dom har hittat nånting avvikande i min hjärna. Under...
Svar
13
· Visningar
1 739
Senast: Guldaskig
·
Hundträning Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för...
2
Svar
37
· Visningar
5 433
Senast: Kraxa
·
Hästmänniskan Jag har ridit sen jag var 4, började rida varje dag 2015 och har en egen häst sen 2020. Har senaste året tyckt att det varit jobbigt...
Svar
8
· Visningar
2 033
Relationer Hej! Behöver verkligen hjälp med detta då jag inte vet hur jag ska tänka. Jag har varit bästa kompis med en tjej i runt 15 år, vi har...
2
Svar
22
· Visningar
4 210
Senast: tornblomma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp