Vem vinner Elitloppet?

Hejar verkligen på Sanity men tror det blir amerikans seger genom Uncle Peter. Tror segrartiden blir under 1.10, gissar på 1.09,7.
 
Jag tror verkligen att Panne de Moteur har en bra chans på vinsten. Var det någon annan som också tyckte att Raja Mirchi såg halt ut, både i låga och höga farter?
 
Fast det ser ju som inte rent ut. Att ett bakben inte hänger med är ju en sak men orent fram känns ju inte sunt. Jag har haft passhästar som sprang sina livs lopp halta. Pga smärtan så sprang de helt enkelt fortare.
 
Ja det går säkert men att prestera dom tiderna och vara fram halt känns omöjligt enligt mig. Raja har varit lite ojämn så han hade nog hoppat om han var halt. Jag är ingen expert, det är vad jag tror.
 
Okej. Ja, jag har inte hängt med i travet de senaste åren så jag vet inte hur Raja brukar se ut och vilken förklaring det finns till det. Nåväl, nu är det snart dags! Spännande värre :)

Digital Ink ser ju fantastisk ut i provstarterna!
 
Senast ändrad:
Vilken jättefin häst och välförtjänt för Björn! Äntligen fick han vinna "på riktigt"!

@linoda Jag blev inte särskilt förvånad när han slutligen hoppade ;)
Inte jag heller, jag var säker på att han skulle göra det långt tidigare :P

Härligt för Björn :) loppet kändes liiite tråkigt men det var helt klart bästa hästen som vann.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Etonnant startar inte i Elitloppet. Vinnaren från 2022 är inte redo för en tredje start på Solvalla. – Om han skulle komma tillbaka och...
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Här är första hästen att bli inbjuden till Elitloppet 2024. Prix d'Amérique-vinnaren, franska jättestjärnan: Idao de Tillard. – Dom vill...
Svar
0
· Visningar
186
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det blir superduell i Elitloppet. Prix d’Amérique-vinnaren Idao de Tillard mot segermaskinen Francesco Zet. – Idao de Tillard ska inte...
Svar
0
· Visningar
84
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Elitloppet? Kanske. Åby World Grand Prix? Ja! Här är Daniel Redéns besked om Francesco Zet. – Med det förstapriset känns det som ett...
Svar
0
· Visningar
108
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Sojasås + katter

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp