Bukefalos 28 år!

veterinärbesiktning.

S

sindy

det är sa att jag har en 9arig hona som behöver göra en veterinärbesiktning pga försäkring, och jag undrar om nagon har erfarenheter av olika ställen i göteborg, förutom bla stjärnan? det gäller ju bara en undersökning, men dels är hon lite kinkig av sig sa jag vill att personalen är van och kunnig, och sa vore det ju trevligt om det inte var sa enormt dyrt saklat.:p

nagra tips?
 
Sv: veterinärbesiktning.

Västra djursjukhuset har oerhört bra personal. Min unghona hamnade tyvärr hos en klåpare till veterinär första gången hon skulle vaccineras så hennes veterinärbesök efter det har varit lite sisådär. Tog henne till Västra nu som vuxen för ID-märkning, blodprov, vaccination och hjärtscan och det gick alldeles utmärkt! Personalen visste vad som behövdes för att hon skulle känna sig öugn och trygg och de instruerade mig i hur jag skulle hjälpa till.
 
Sv: veterinärbesiktning.

ah det later bra för min lilla argbigga:p
vart ligger det? eller vet du om de har nagon hemsida man kan fa lite info fran?
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 257
Senast: Bapelsin
·
Hundavel & Ras Hej! Varning för långt inlägg, jag är så himla yr på det här. Jag går i tankarna att eventuellt skaffa en till hund under nästa år...
2
Svar
33
· Visningar
4 104
Senast: nilie
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 155
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Ska försöka hålla mig kort men gör jag det inte får ni ursäkta. Sitter med grubblerier sen en tid tillbaka angående min häst. Vet...
Svar
12
· Visningar
3 271
Senast: sandrafors
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp