Vi dejtar vidare - del 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade middagsdejt ikväll :D
screenshot_20180105-180705_5a4fb0e0ddf2b303443bd77f.jpg

Han har lovat att vi ska skeda sen :love:
/crazydoglady...
Åh, bästa sällskapet! Jag har också blivit lovad att skeda med en liknande inatt, han är också liten, svart och hårig :p
 
@pepp Haha, smart ja det kanske man skulle gjort! Så trist att äta själv...

-----
Jag ser inga matchningar på tinder, men det lär väl helt enkelt va så att jag inte matchat med någon mer då..?

//r
 
Vad är många för dig?
Bra fråga, jag vet inte riktigt, jag upplever att jag behöver swipa på ganska många för att få en matchning, och jag har väl totalt sett sedan jag skaffade tinder ifjol fått kanske 15-20 matchningar. Jag är som sagt inte jätteaktiv på Tinder, men när jag gör ett ryck igen så kan jag försöka hålla lite koll på statistiken. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Hej! Jag är nyfiken på att höra om eran märkligaste dejt ni har varit på :) Jag har varit på några som milt sagt inte riktigt blev som...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 326
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Dejtar en kille som inte vill använda kondom. den blir helt slak.. Har dejtat en del och detta verkar väldigt vanligt, killar vill inte...
2
Svar
36
· Visningar
4 100
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 820
Senast: Migo
·
Hemmet Jag hann inte låta diskmaskinen gå klart här om dagen iom att gäster kom, mat var klar etc och jag handdiskade lite saker vi behövde...
2
Svar
25
· Visningar
1 190
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp