Vi fortsätter störa oss, del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu är jag fruktansvärt irriterad på att en memil (medelålders man i lycra) skrek sjukt argt på mig och min kompis att vi skulle sluta stå mitt i vägen när han kom cyklandes. Sen att vi stod på ett ställe där han lätt kunnat styra minimalt åt höger och där ha kanske 2-3 meter yta att cykla på hjälpte tydligen inte. Då var ju HAN tvungen att anstränga sig lite... :cautious:
 
Folk i stallet som plötsligt slutat mocka efter sig i paddocken och ridhuset. Häromdagen låg det utspridda högar i ridhuset, en i paddocken och någon häst hade även skitit på grusplanen utanför ridhuset.
Ena stallägaren skrev i stallets FB-grupp i typ torsdags och påminde om att alla måste ta upp efter sig. Och idag har den andra stallägaren skrivit i gruppen att nu ligger det skit i ridhuset IGEN.

Vafan, ta upp efter er!!
 
Jag stör mig på att jag vaknar och är pinknödig, går på muggen, går och lägger mig igen och försöker somna om när jag inte kan kan göra det för att jag är pinknödig igen, men hur kan blåsan fyllas på typ 15 minuter när jag inte har druckit något?
 
jag irriterar mig på att en av aftonbladets rubriksättare (på webben) envisas med att skriva krasch varje gång fordon krockat med varandra eller andra döda ting...
 
Jag stör mig på att jag vaknar och är pinknödig, går på muggen, går och lägger mig igen och försöker somna om när jag inte kan kan göra det för att jag är pinknödig igen, men hur kan blåsan fyllas på typ 15 minuter när jag inte har druckit något?
För att systemet står på sparlåga när du sover och kör igång för fullt när du vaknar... ;) (typ, om jag minns fysiologin rätt)
 
Jag stör mig jättemycket på nåt som hände igårkväll.

Jag var på fest och hade jättetrevligt och drack en del vin och pratade med trevliga människor. Supertrevlig kväll med supertrevliga människor som blev sabbad av att en man som vi pratade med helt plötsligt lägger ena armen om mig och sen lägger sin andra hand högt upp på mitt lår. Hans fru hade gått hem ungefär en timme tidigare från festen.

Jag är så less på att jättetrevliga män bara verkar vara jättetrevliga mot en för att de vill ligga med en. Jag är så less på att man ska behöva vara på sin jävla vakt hela tiden.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
4 236
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 947
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 809
Senast: Marita73
·
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
468

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp