Vi fortsätter störa oss, del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Herrej*vlar, då kanske jag ska sluta hälsa och sluta prata med L och M som jobbar på ett ställe där jag handlar ofta. Hur ska jag göra när dom sätter sig vid mitt bord om vi träffas på tex. Donken? Byta bord eller gå? :confused:
Det här blev knepigt. :confused:

Förresten har jag varit ensam med en av dom ute på lagret, det var hon som bad mig följa med. Tänker dom kanske anmäla mig för stalkning? :o

Men herregud vad töntigt. Det är väl ingen som har sagt att män och kvinnor inte kan umgås. Vad får du ut av att göra dig lustig över någon annans obehagskänslor?

@MidnightSoul Jag hade säkert också tyckt att det var lite obehagligt. Spela roll vad personen hade för avsikter.
 
När sims hänger sig och jag inte har sparat på ett tag. Samma sak i hur många år som helst, med alla fyra spelen. Känns ju som att jag borde lärt mig vid det här laget.... :banghead:
 
Att mina vinterskor viker sig i skaftet och jag får skoskavet från helvete. Köpte dom för ett år sedan. Jag vill inte köpa nya. Har egentligen inte råd heller.
 
Nä varför då? Dom har liksom varit döda i över 100år. Jag har åxå tragiska historier bakom mina förfäder. Inte sitter jag och lipar över det.


Ja man blir lite överkänslig då men dom tjuter ju för allt hela tiden. Inte ens jag som är en riktig lipsill bölar så
Jag brukar undra varför deltagarna i Hela Sverige Bakar gråter. För det gör de när bakningen misslyckas. Jag antar att det är rätt pressande att vara med i TV, vilket program man än råkar vara med i.
 
Jag brukar undra varför deltagarna i Hela Sverige Bakar gråter. För det gör de när bakningen misslyckas. Jag antar att det är rätt pressande att vara med i TV, vilket program man än råkar vara med i.
Det var ingen som lipa när dom åkte ut ur Jeopardy. Nja det vete sjutton om jag köper det där med press. Dom kanske har blivit ombedda att visa lite känslor :idea: istället för "kan du visa lite mer hud?"
 
Men herregud vad töntigt. Det är väl ingen som har sagt att män och kvinnor inte kan umgås. Vad får du ut av att göra dig lustig över någon annans obehagskänslor?

@MidnightSoul Jag hade säkert också tyckt att det var lite obehagligt. Spela roll vad personen hade för avsikter.
Tack, jag kände helt enkelt om han nu var intresserad så hade han kunnat fråga istället för att vänta utanför mitt jobb i en halvtimme efter 10 på kvällen. För mig är det creppy.
 
Tack, jag kände helt enkelt om han nu var intresserad så hade han kunnat fråga istället för att vänta utanför mitt jobb i en halvtimme efter 10 på kvällen. För mig är det creppy.
Om någon jag inte känner oombedd stått och väntat på mig utanför butiken efter stängning hade jag också tyckt att det var obehagligt, oavsett kön eller om de stått där 30 sekunder eller 30 minuter.
 
Det är så mörkt! Trots att det är snö och fint ute och det är dagsljus. Behöver jag tända lampor för att kunna plugga :meh:
 
Folk som vill att man ska skicka när dom köper grejer av en och sen när dom får reda på frakten så slutar dom höra av sig :banghead: nä men jag kan ju bjuda på frakten eller ännu bättre, köra grejerna fram till dörren åt dom :banghead: känns som att det är inte värt besväret att försöka sälja :meh: men jag behöver pengarna och platsen
 
I hear you!! Gick ju asfort att se klart säsong 2! Det här är en serie som jag egentligen inte borde gilla för den är lite för läskig (:o) men jag älskar den! När kommer säsong 3?
Haha you and me both! Jag tyckte också att den var läskig men jag blev bara retad när jag var tvungen att kolla på lite tecknat efteråt när jag kollat före sovdags :o:D

Ingen aning, inget är bekräftat, men det spekuleras om slutet på 2018 eller början på 2019 http://www.nme.com/blogs/tv-blogs/stranger-things-season-3-release-date-trailer-plot-2127430
 
Stör mig på att det är för varmt i lägenheten pga att de tagit bort termostaten. Så nu måste jag väl sova med fönstret öppet tills de är klara med värmejusteringen nån gång i december.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
4 203
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 733
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 687
Senast: Marita73
·
Samhälle Spinoff på tråden om att det kan bli krig i Sverige. Kanske en luddigt ställd fråga, men... Hur lever man, rent praktiskt, i ett land i...
Svar
11
· Visningar
1 046
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp