Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
:meh:

32222207_2202483733102414_719137826414788608_n.jpg

Attjo, attjo, prosit
1f927.png
 
Igår var det en dålig dag för mig.
Först jobbet där jag inte trivs längre. Får slita arslet av mig, när vissa andra bara sitter hela dagarna. Och knäpp chefen är aldrig där. Tvingar oss att jobba helger
Sedan BS. Ibland undrar varför jag har honom. Igår var han bara 30 minuter hos mig.
Fick en rejäl gråtattack på kvällen som inte gick över efter flera timmar...
 
Ska försöka övertala farsan att åka till Ikea och Djurhobby idag. Ska köpa en plastback och lite mull till mina levande snäckor
 
Igår var det en dålig dag för mig.
Först jobbet där jag inte trivs längre. Får slita arslet av mig, när vissa andra bara sitter hela dagarna. Och knäpp chefen är aldrig där. Tvingar oss att jobba helger
Sedan BS. Ibland undrar varför jag har honom. Igår var han bara 30 minuter hos mig.
Fick en rejäl gråtattack på kvällen som inte gick över efter flera timmar...

:heart :heart :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
948
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 817
Senast: Migo
·
  • Låst
Trädgård & Växter Vi odlar vidare... det är slutspurt hos många handelsträdgårdar nu så det går att fynda. Själv är jag som vanligt inte nöjd med att jag...
15 16 17
Svar
322
· Visningar
12 854
Senast: Shaggy
·
Övr. Hund Det låter som att du tar det för självklart att kastrera en hane, men så är det inte. En del tror att precis som med hästar och katter...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 750
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp