Vi som älskar Saga Norén

mandalaki

Trådstartare
Jag tittar inte på Skavlan, men ikväll berättade någon att Sofia Helin varit med där i år. Så jag letade upp programmet och måste bara tipsa om det, för dem som inte sett det.

Hon är första gäst i sändningen och efter några minuters vanlig intervju får hon en annan roll. Obetalbart! :love:

(Är man lagd åt det hållet kan man heller inte låta bli att fundera lite över kön när man ser henne i två olika versioner ...)

SagaNorén-länskrim-Malmö :heart

http://www.svt.se/skavlan/se-program/skavlan-sasong-14-avsnitt-1?autostart=true
 
Första gången jag såg Saga Norén, länskrim, Malmö tyckte jag att det var så dåligt att jag tänkte att detta orkar jag aldrig kolla på i längden. Jag trodde helt enkelt att Sofia Helin var den sämsta skådespelerskan som typ läste sina repliker innantill. Men det ändrade sig ganska snabbt - nu tycker jag att hon är helt fantastisk.

Klippet är verkligen hur bra som helst!
 
Första gången jag såg Saga Norén, länskrim, Malmö tyckte jag att det var så dåligt att jag tänkte att detta orkar jag aldrig kolla på i längden. Jag trodde helt enkelt att Sofia Helin var den sämsta skådespelerskan som typ läste sina repliker innantill. Men det ändrade sig ganska snabbt - nu tycker jag att hon är helt fantastisk.

Klippet är verkligen hur bra som helst!

Hahahaha jag hade precis samma tanke.. Jag tänkte hur i helvete fick människan rollen... sedan insåg jag :idea:
 
Jag gillade henne i Skavlan men pallar inte Bron. Hon blir bara too much där... fast jag har kanske inte gett det en ärlig chans.

Har inte tröken att se mer TV än Skavlan å Solsidan ;).
 
Tack! Just detta avsnittet av Skavlan hade jag missat. Bron har jag inte heller fastnat för - men Sofia Helin är ju helt fantastisk. Kanske får börja titta på gamla avsnitt av Bron.
 
Jag gillar inte Skavlan men eftersom ni höjde det här i tråden så var jag ju tvungen att titta. Åh alltså...helt underbar. :love:
 
Jag gillade henne i Skavlan men pallar inte Bron. Hon blir bara too much där... fast jag har kanske inte gett det en ärlig chans.

Har inte tröken att se mer TV än Skavlan å Solsidan ;).

Tack! Just detta avsnittet av Skavlan hade jag missat. Bron har jag inte heller fastnat för - men Sofia Helin är ju helt fantastisk. Kanske får börja titta på gamla avsnitt av Bron.

Titta från början! Första säsongen är bra. I andra tyckte även jag att hon blev too much - men inför tredje läste jag en intervju med producent/regissör/nånting som sa att de hade gått för långt med Saga där, de skulle tona ner henne lite igen i tredje. Och tredje tycker jag är bästa säsongen, faktiskt.

(Begravningsentreprenören! :eek::nailbiting::love:)
 
Alltså Sofia/Saga är helt jäkla fantastisk! :love:
Saga verkar ha blivit folkkär! Svt la ut något om henne på facebook och tråden, med nästan bara kvinnor, var fylld av hjärtan. Jag blev lite paff när jag såg det. Men det är tydligen inte bara jag som älskar aviga kvinnor.
 
Jag gillar hennes kollega också den här säsongen!!

Jag gillade han som var i de tidigare säsongerna också men den här nya är precis i min smak :angel:
 
Jag gillar hennes kollega också den här säsongen!!

Jag gillade han som var i de tidigare säsongerna också men den här nya är precis i min smak :angel:
Jag blev glatt överraskad när hon fick en kvinnlig kollega i början av den här säsongen! Men så långt vågade de uppenbarligen inte gå, eftersom kollegan fick benet bortsprängt.

Men jag håller med dig, Henrik är bra. Bättre än Martin, tycker jag. Martin var liksom den hyggliga nallebjörnen som Sagas knepighet skulle speglas mot. Henrik med sina egna problem är mer intressant.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp