Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
R

Raderad medlem 94602

Då fortsätter vi väl?
Kommer vi att hitta det vi söker på nätet? :)
 
Haha.. Jag hoppas jag kommer det. Men har haft en paus nu då jag haft så mkt annat men ny hoppas jag komma igång igen.

Ja man kan behöva ett break ifrån det ibland.
Själv är jag lite passiv just nu. Låter det komma till mig lite. Också en form av paus men ändå öppen för förslag :)
 
Satte mig nyss och skrev om min presentation lite.
Placerade även en sliskpelle på blockeringslistan efter att han skrivit ett meddelande som löd: "Är du svårflirtad sexy?"

Väljer numera att förpassa den här typen av meddelanden till blocklistan som en ren principsak.
 
Jag trodde inte jag skulle få träffa min dejt i helgen. Det var planerat att vi skulle se men jag hamnade på sjukhus istället
Det är en njursten som fastnat och ställer till det för mig.

Jag blev superglad när min dejt besökte mig på sjukhuset dock. Det värmde och hon köpte tidningar och mobilladdare åt mig

Hon visste ju att jag låg här men visste inte att hon skulle komma. Det värmde mycket 
 
Jag trodde inte jag skulle få träffa min dejt i helgen. Det var planerat att vi skulle se men jag hamnade på sjukhus istället
Det är en njursten som fastnat och ställer till det för mig.

Jag blev superglad när min dejt besökte mig på sjukhuset dock. Det värmde och hon köpte tidningar och mobilladdare åt mig

Hon visste ju att jag låg här men visste inte att hon skulle komma. Det värmde mycket 

Hon bryr sig om dig :)
Krya på dig!
 
Jag pratar med en kille på en annan dejtingsite än HP och nu vill han träffa mig. :)

Va roligt & spännande, lycka till! :D

Skriver också med en, får lite små antydningar att han vill träffas men det har inte kommit rakt på tal än, och det känns för tidigt för mig än, skulle dessutom bli så himla nervös så vi får se hur det utvecklar sig :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag behöver tips på mobilspel. Jag har spelat igenom alla Five bn (New York Mysteries, Lost lands osv) spel och söker nu nya liknande...
Svar
3
· Visningar
524
Senast: Kirre
·
Juridik & Ekonomi Jag har precis börjat ta ut min Allmänna pension. Har tyvärr ingen tjänstepension. Men jag kommer att fortsätta jobba - frilanskontrakt...
Svar
2
· Visningar
428
Senast: Otherside
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
4 591
Skola & Jobb Jag är åter i arbetslöshetsträsket och ska söka jobb. Samtidigt är jag sjukskriven 50%. Det är svårt att hitta jobb ö.h.t. att söka...
Svar
6
· Visningar
773

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Barn och djur
  • Gryta och matberedare
  • Det sjukaste har hänt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp