Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tröttmössa Allan...
Sur på boxer med
Lite kaffe och sen farmen om en stund.
Äntligen fredag imorgon
Hoppas självservice funkar då
 
Ok nu ska jag gnälla lite till men fått grattis mail med tanke på denna dag. Tycker det är lite stört faktiskt att skriva så. Jag svarar inte. Vad ska jag skriva då? Tack tack firar med tårta :cool:?

Sen stör jag mig på att trots att det är mars så är det noll tecken på vår utan bara snö, snö och ännu mer snö. Så har plogat och skottat :wtf:

Och sen störde jag mig på att datorn hakade upp sig när jag skulle skicka en beställning till granngården och allt bara försvann och när jag ringer till dem så går signalerna fram och sen pip pip och läggs på av sig själv. Va fan!
Så fick göra om allt och nu äntligen gick beställning igenom.

Sen fick jag på posten i dag en faktura och från samma företag en återbetalning på samma summa. Jaha?? Och vad gäller? Känns ju rätt värdelöst om jag ska betala något som de i sin tur ska skicka tillbaka till mig. EXAKT SAMMA SUMMA dessutom.
Vad håller folk på med:crazy::arghh:
 
Hundar rastade i skogen,lillan skötte sig bra ,Gissa skällde ut trädskördaren för att han både lyser o väsnas i hennes skog :nailbiting: och fralla damen fortsätter vägra gå i koppel så det blev ensam hemma träning för henne.
Jag tror min mage fick spader på både glass o semla igår för idag ballade den ur o fräste,sved så tillvida att jag var kallsvettig,yr o illamående och jag hade noll magmedicin hemma :down:, det är åtgärdat o vi är vänner igen,i alla fall tills jag bjuder på potatis,skinkstek o gräddsås. :d
 
Idag kunde jag äntligen göra ngt för min gulliga granne som bla rensat mitt ogräs. Nu är hon borta några dagar och snön vräker ner. Så jag fick skotta hennes uppfart etc. Hurra! Har känt att jag legat back rejält där även om hon gör det hon gör av egen vilja.

Nu rusa över till andra grannen för att få lite mässmaterial laminerat.
Sen kommer särbon med take-away och massage.
 
Sambon lagade en god torskgratäng idag :d mjölkfri såklart :D sen att minstingen slängde maten på golvet är en annan femma :cautious: och en kvart senare var han såklart hungrig :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 312
Senast: MiaMia
·
Fritid På fredag kommer jag att ha ett gäng timmar att slå ihjäl i Tallin mellan hotellutcheckning och färja. Jag har en extremt snål budget...
Svar
5
· Visningar
571
Senast: Derivata
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
8 9 10
Svar
193
· Visningar
6 986
Senast: Bexzor
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 106
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp