Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är lite beroende på vilken typ av kamin det är också, vi har täljsten som gör att det inte blir brandfarligt mot väggen, trots att det endast är typ masonitskivor bakom tapeten. :D Vi tog hjälp av kaminfirman så att det skulle bli rätt utan något strul. Det man måste tänka på @MM är att man måste ansöka hos kommunen att man vill sätta in kamin, åtminstone är det så i vår kommun.

Vi hade tänkt ha täljsten :) Harr kollat på en modell vi gillar, men måste läsa på lite mer om den.
Att vi måste ansöka vet vi och vi tänkte ju låta en firma ordna allt och ta ut någon för en offert. Vill se ifall vi kan installera på den väggen vi tänkt oss. Det är en mindre yta som är svårmöblerad/döyta så en kamin hade passat perfekt där om det är godkänt :)
Vill helst ha den igår men är den här till nästa vinter så är jag nöjd. Slippa frysa :banana: :love:
Jag är alltså en person som trivs bäst i 28+ grader året om, till min mans förtret. Han kommer bo i kallingar när jag börjar elda på :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 314
Senast: MiaMia
·
Tjatter Eftersom jag inte hittar någon, så skapar jag en ny Stör mig idag på att uråldriga lagningar inte håller tills man kilar vidare =...
Svar
1
· Visningar
201
Senast: manda
·
Fritid På fredag kommer jag att ha ett gäng timmar att slå ihjäl i Tallin mellan hotellutcheckning och färja. Jag har en extremt snål budget...
Svar
5
· Visningar
571
Senast: Derivata
·
Juridik & Ekonomi Jag skulle beställa från en hemsida jag beställt flera gånger ifrån. Lägger in mitt kortnummer och sånt, kommer vidare till att godkänna...
2
Svar
26
· Visningar
936
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp