vidrig reklam

Migo

Trådstartare
"Möt afrikanska singlar" och så en utvikningstjejej. Ska man behöva skaffa adblock för att slippa sexistiak reklam?

Och det hackar fortfarande när jag skriver från mobilen...
 
"Möt afrikanska singlar" och så en utvikningstjejej. Ska man behöva skaffa adblock för att slippa sexistiak reklam
Men det är för att du har goooglat sååååånt.


Sa alla när jag klagade över vidrig reklam senast.

PS. Använder adblock nuförtin, tröttnade på bantning- och köpfrureklam
 
Jag brukar blockera den här typen av banners när jag ser dem.
För att göra detta måste jag ha domännamnet till sidan bannern gör reklam för, jag har inte själv sett denna banner, än.

Dessa banners är inget jag aktivt sålt och jag har försökt blockera typen generellt, dessa brukar som jag förstår det köpa plats via google och liknande och då inte skylta med vilken typ av banner det är och därför troligen lyckas ta sig in trots att de inte är önskade.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag ska inte åka till USA om deras dasspapper är så uselt så det är en grej att man blir ren i röva när man använder det.
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 279
Senast: Murphy
·
  • Artikel
Dagbok Jag har ett tag nu varit lite bortskämd med mer energi än vanligt. Och jag har glatt mig så mycket åt det. Men idag finns inga spår av...
Svar
10
· Visningar
657
Senast: manda
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 603
Senast: hastflicka
·
Hundträning Jag hoppas att den här tråden kan få finnas utan att det blir reklam och borttagen tråd. Det är nämligen så att jag skulle vilja ha...
2
Svar
20
· Visningar
2 152
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp