Vila i frid älskade Jollan

Zuzzi

Trådstartare
Känns overkligt att behöva skriva att nu har även min älskade Jollan vandrat vidare, p.g.a. brutet bakben i hagen. Det känns som ett straff på något sätt att tappa både Johan och henne p.g.a. benbrott men nu vet jag att de är tillsammans. Jollan blev heltidspensionär i våras och tog även på sig uppgiften att vara extramormor åt ett moderslöst föl som ingen annan häst ville veta av. Hon gjorde en stor insats hela sommaren att fostra och lära denna fölunge att vara häst. Ta hand om era hästar där ute. You'll See, 1996-2016

finast.jpg


5dec1-1.jpg
'

16aug10-1.jpg
 
Åh vad tråkigt. Det är alltid trist när fina individer vandrar vidare. Ni har alltid gjort ett fantastiskt arbete med era hästar! Beklagar verkligen.
 
Beklagar sorgen! :cry::heart

Ödet är konstigt ibland. Jag förlorade mina två pga samma sjukdom och visst gör det lite extra ont. Varför båda två liksom? Vaktar tredjeman som en hök för ev symptomer...
 
Beklagar :cry:
Jag förlorade min för en vecka sedan och precis som både dig och @Centaur av snarlik orsak som föregående häst. Oerhört tungt
 

Liknande trådar

Hästvård För snart 6 veckor sen fick min gamla underbara ponny vandra vidare.:( Tillsammans med henne gick en äldre ponny som vi prova släppa...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
13 357
Senast: Legolaz
·
A
Ridning Jag behöver hjälp och önskar tips, råd och tankar från alla som kan, vill och orkar reflektera över min situation. Mitt inlägg är långt...
2 3
Svar
59
· Visningar
11 869
Senast: Anonym
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp