Vilka är ni? Bildtråd

27 år och bosatt på en mindre ort i Finland tillsammans med man och corgi. Är egentligen en hästnörd av stora mått men hundsport visade ju sig vara nästan lika kul. :D

Hos oss bor Ru, en treårig corgihane med bus i blicken. Vi tränar och tävlar rallylydnad i fortsättningsklass och har även tränat en del tävlingslydnad, spår och nosework. Han är inte alltid den mest lättmotiverade, men lär sig nya moment på ett huj och älskar att jobba med nosen. Tyvärr har han haft mycket problem med sina leder, så hur framtiden ser ut för hans del är osäkert. :heart





 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
764
Senast: Rosett
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag känner och tänker allt som man inte får känna eller tänka. Eller inte ska iallafall. Tillexempel så vill jag så jävla gärna kunna ha...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 164
Senast: Luff
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 417
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 477
Senast: karl_h
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp