Nickar du ihop ibland? [WAS other...]

em-pirre

Trådstartare
Vi hade en sån tråd för nåt år sedan? Med användare vars användarnamn påminde om varandra eller vars avatarer såg likadana ut.

Just nu har jag svårt att skilja på @harbor
91969.jpg
och @Suskiv
131611.jpg


Sen har jag problem med alla emmor, mammor och liknande. Tur att åtminstone en bytt nick.

@Mammas har jag dock koll på :)
 
@Trani & @niphredil

Fråga mig inte varför!? :confused::banghead:
Jag vet inte om de/ni hade liknande avatarer ett tag och det körde ihop sig i min hjärna, eller om min hjärna helt kört ihop sig på egen hand. Men av någon idiotisk anledning blandar jag ihop dem hela tiden!

Sen får jag ju erkänna att de där 2000 exakt likadana hästbilderna som används som avatarer av diverse (eller enbart en :angel:) användare inte underlättar för att hålla isär folk - men å andra sidan kan jag ju tydligen inte göra det oavsett hur olika och ohästiga avatarer man använder, så... :laugh:
 
@Trani & @niphredil

Fråga mig inte varför!? :confused::banghead:
Jag vet inte om de/ni hade liknande avatarer ett tag och det körde ihop sig i min hjärna, eller om min hjärna helt kört ihop sig på egen hand. Men av någon idiotisk anledning blandar jag ihop dem hela tiden!

Sen får jag ju erkänna att de där 2000 exakt likadana hästbilderna som används som avatarer av diverse (eller enbart en :angel:) användare inte underlättar för att hålla isär folk - men å andra sidan kan jag ju tydligen inte göra det oavsett hur olika och ohästiga avatarer man använder, så... :laugh:
Det måste vara att du tycker att vi skriver likadant? :nailbiting: O_o :rofl: För liknande avatarer tror jag aldrig vi har haft, och namnen är ju rätt olika. Det ena enkelt och lättstavat, det andra... piffeniffpuffel?
 
Jag har svårast för användare som byter nick/skapar nya användare. Det är så mycket enklare att använda de gamla nicken för typ @Ceta och @OutOfService för de kommer jag ju ihåg! Så jag vet inte hur många gånger jag försökt tagga typ @Ceta med hennes gamla och blivit sur när det inte funkar! :D
 
Jag blandar alltid ihop nick, och är jättedålig på att komma ihåg nick överhuvudtaget... Det är två stycken som har en sol, kan det vara @Gnist och @tott (ah, ja, praktiskt att man ser avataren när man taggar!) som jag alltid trott varit samma person.

Sedan så brukar jag blanda ihop @Thaliaste och @Foinix av någon anledning, jag trodde att det var för att de brukar ha liknande åsikter och ingen har en bild, men nu ser jag ju att Foinix har det så egentligen kanske jag tänker på någon annan. :laugh:

Det tog även länge innan jag fattade att en rad olika Tomas med bokstav på slutet (hmm, hittar @TomasN, @Tomas_S, @ThomasM) inte var en person.

Personer med en brun häst på avataren försöker jag inte ens hålla reda på! :cool:
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 314
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 813
Senast: Görel
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 048
Senast: Pratsch
·
Relationer Jag vet varken ut eller in. Jag behöver råd eller nån att ventilera med anonymt. Jag bor med min sambo tillsammans med min mamma och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
12 346
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp