Vilka vi är, vilkas inlägg vi ofta gillar

Jag kan nästan bli irriterad om någon gillar mitt inlägg trots att jag upplever att personens åsikter är lååångt från mina egna i det aktuella sammanhanget. Jag känner mig typ kränkt :angel::rofl:

Jag försöker hålla isär sak och person. Men ibland blir jag långsint och kan fortsätta irritera mig efteråt. Då gillar jag förmodligen inga inlägg..
Upplever nog det som ganska sällsynt att någon helt plötsligt skriver kloka saker om den inte brukar göra det. Sen finns det ju många som befinner sig där i mitten också.

Man kan bli förvånad:D jag gillar både när jag håller med lite extra, om nån är välformulerad även om jag inte håller med i sak. Ibland i lite stöttande syfte.
 

Liknande trådar

Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 768
Senast: Twihard
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 134
Senast: geting
·
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
8 939
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 456
Senast: Nahar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp