Vilken är den lägsta höjden..

TheRedLightning

Trådstartare
Vilken är det lägsta höjden man får hoppa med häst när det är placeringar och omhoppning? Dvs lokal eller regional tävling?

80? 90? Högre? Lägre?
 
Om jag inte minns fel finns det inte längre nån lägsta höjd vid en Lokal tävling. Vid regional är det 0,90 m för häst och Lätt D fär ponny om jag inte minns fel.
 
Vilken är det lägsta höjden man får hoppa med häst när det är placeringar och omhoppning? Dvs lokal eller regional tävling?

80? 90? Högre? Lägre?

Som @Lingon skrivit är gränsen borttagen från och med i år.

"I klass 0,90 och lägre ska bedömningen vara A: Clear round, A:In- verkan, A eller Hoppning i två faser bedömning A/A." står det under moment 312 i 2016 års version av TR men hela meningen är struken till 2017.
 
Som @Lingon skrivit är gränsen borttagen från och med i år.

"I klass 0,90 och lägre ska bedömningen vara A: Clear round, A:In- verkan, A eller Hoppning i två faser bedömning A/A." står det under moment 312 i 2016 års version av TR men hela meningen är struken till 2017.
Fattar nada just nu.... :crazy:... det jag hänger med på är att något är borttaget.
 
Fattar nada just nu.... :crazy:... det jag hänger med på är att något är borttaget.

Den här meningen:
"I klass 0,90 och lägre ska bedömningen vara A: Clear round, A:In- verkan, A eller Hoppning i två faser bedömning A/A."

Den är från TRIII som gällde fram till årsskiftet. Det är den som satt lägst höjden för andra bedömningar än de som står där. I 2017 års TRIII är denna mening struken, dvs borttagen helt och hållet. Därför gäller den inte längre, alltså är "lägstagränsen" borttagen.
 
Den här meningen:
"I klass 0,90 och lägre ska bedömningen vara A: Clear round, A:In- verkan, A eller Hoppning i två faser bedömning A/A."

Den är från TRIII som gällde fram till årsskiftet. Det är den som satt lägst höjden för andra bedömningar än de som står där. I 2017 års TRIII är denna mening struken, dvs borttagen helt och hållet. Därför gäller den inte längre, alltså är "lägstagränsen" borttagen.
:confused::confused::confused:
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, har tänkt ge mig på att bygga ett gäng cavalettistöd. Men, jag har typ noll erfarenhet av dom utöver sockerbitar för hundra år...
Svar
11
· Visningar
492
Senast: Mia_R
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 310
Senast: zarmino
·
Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 387
Senast: Shixle
·
Hästvård Hej! Har varit med dottern och provridit en 10-årig fd galoppör som fick en gaffelbandsskada då han var 6 år och som var klar med rehab...
Svar
6
· Visningar
1 134
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Födda -21
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp