Vilken är den lägsta höjden..

Det står i TR vad dom olika bedömningarna är för något :)
Jaha? Har ingen användning för TR när jag inte ens kan rida min häst, ej heller tävla. Läser den dagen när det blir aktuellt, sen tycker jag bättre om att fråga än att läsa, för när jag frågar kan jag få svar, jag kan fråga texten, men den kommer inte ge mig några svar. Text talar inte på samma sätt.
 
Jaha? Har ingen användning för TR när jag inte ens kan rida min häst, ej heller tävla. Läser den dagen när det blir aktuellt, sen tycker jag bättre om att fråga än att läsa, för när jag frågar kan jag få svar, jag kan fråga texten, men den kommer inte ge mig några svar. Text talar inte på samma sätt.

Eh okej? :confused:
Det var ett svar om att du kan hitta all info du eftersökte där, du läser samma saker här som står i TR. Det står inte krångligt på något sätt.
 
Eh okej? :confused:
Det var ett svar om att du kan hitta all info du eftersökte där, du läser samma saker här som står i TR. Det står inte krångligt på något sätt.
Sen för övrigt svarar du på ett svar jag skrev i Februari, nu i April. Så information är ändå inte intressant för mig. Hade varit mer intressant om svaret skett i Februari. Sen bara för att det inte är krångligt på något sätt för dig, betyder inte det per automatik att det är likadant för andra. Vi är inte lika på något sätt, alla människor är olika och tur är det, världen hade varit grymt tråkig annars. ;)
 
Sen för övrigt svarar du på ett svar jag skrev i Februari, nu i April. Så information är ändå inte intressant för mig. Hade varit mer intressant om svaret skett i Februari. Sen bara för att det inte är krångligt på något sätt för dig, betyder inte det per automatik att det är likadant för andra. Vi är inte lika på något sätt, alla människor är olika och tur är det, världen hade varit grymt tråkig annars. ;)

Vilket otrevligt inlägg!
@Freazer ger dig ett bra och trevligt råd om att titta i TR och du svarar såhär otacksamt. Spelar det verkligen någon roll att hen väcker en tråd från februari? Hen har varit medlem sen 28/3, dvs inte ens två veckor. Förhoppningsvis inser hen att de flesta av oss är trevliga och inte väljer att lämna forumet.
 
Sen för övrigt svarar du på ett svar jag skrev i Februari, nu i April. Så information är ändå inte intressant för mig. Hade varit mer intressant om svaret skett i Februari. Sen bara för att det inte är krångligt på något sätt för dig, betyder inte det per automatik att det är likadant för andra. Vi är inte lika på något sätt, alla människor är olika och tur är det, världen hade varit grymt tråkig annars. ;)

Vad är ditt problem egentligen? Kan inte se att jag varit otrevlig på något sätt men ändå svarar du som ja, jag vet inte. Är det på något sätt mitt fel tycker du att du inte har en häst att rida eller att du inte kan läsa TR? :meh: Tycker du att svaret var så sent så varför bryr du dig ens om att svara på det?
 
Sen för övrigt svarar du på ett svar jag skrev i Februari, nu i April. Så information är ändå inte intressant för mig. Hade varit mer intressant om svaret skett i Februari. Sen bara för att det inte är krångligt på något sätt för dig, betyder inte det per automatik att det är likadant för andra. Vi är inte lika på något sätt, alla människor är olika och tur är det, världen hade varit grymt tråkig annars. ;)
Fördelen med att länka till TR är ju att den informationen uppdateras, den är alltid korrekt.
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, har tänkt ge mig på att bygga ett gäng cavalettistöd. Men, jag har typ noll erfarenhet av dom utöver sockerbitar för hundra år...
Svar
11
· Visningar
435
Senast: Mia_R
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 214
Senast: zarmino
·
Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 322
Senast: Shixle
·
Hästvård Hej! Har varit med dottern och provridit en 10-årig fd galoppör som fick en gaffelbandsskada då han var 6 år och som var klar med rehab...
Svar
6
· Visningar
1 112
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp