Bukefalos 28 år!

vilken klubb tävlar jag för?

fikapaus_

Trådstartare
hallå.

på mitt gröna kort står det en ridklubb som den kvinnan som utfärdade mitt gröna kort är ansluten till.
men har det någon betydelse sen när jag börjar tävla? för jag vill tävla för den ridskolan jag rider på nu och inte för den ridklubben som står på det gröna kortet, hur beter man sig då? påverkas det när man skaffar sin license eller?

någon som förstår :D
 
Sv: vilken klubb tävlar jag för?

Nej det spelar ingen roll. Du får lösa licens för vilken klubb du vill, så länge du har betalt medlemsavgift där :)
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 235
Senast: Cambrie
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 619
Senast: Fiorano
·
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
1 034
Senast: Miingla
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 776
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp