Vilken olja är bäst att ge till sin hund för pälsen?

Sv: Vilken olja är bäst att ge till sin hund för pälsen?

ooopsidaisy, hade jag ingen aning om. Men nu vet jag det.
Men hundarna funkar iaf jätte bra på omega-3 tabletter.
(vad dom nu inehåller..:o)
Jag käkade dem, och utförde ett expriment på en av dem, och det funkade. Så jag ger numera till alla. :o

Men hur får du i dem kapslarna? Biter de inte sönder dem och får oljan i munnen? Jag lät min tik lukta på fiskoljan och hon bara frynte på näsan efter några skeptiska sniffar...jag trodde hundar älskade fisk! :o Å andra sidan upptäckte jag igår att hon gillar hallon, så hon är nog inte riktigt riktig. Jag har en frukt-hund. :D
 
Sv: Vilken olja är bäst att ge till sin hund för pälsen?

Mina hundar får VITA-GROOM.
Kostar ca 194 kr för 355ml en tesked om dagen i maten funkar bra.
Kan användas på korta som långa pälsar.
Den inhåller i stort sätt allt som behövs och mina hundar har fått kanon fin päls,går inte att gemföra med ägg som jag hade innan desutom tycker hundarna att de är lite gott.
 
Sv: Vilken olja är bäst att ge till sin hund för pälsen?

tja, jag ger dem hela, som godis, och ja de tuggar dem...
Annars går de och kamuflera i en halv köttbulle eller en ost skiva.
Jag ger alla samtidigt, så de hetsar varandra lite grann, så man kan sticka till dem det mesta innan de fattar att det är äckligt bara man börjar med något gott.. :angel:
Men just omega-3 tabletterna äter frullorna som godis, min ena tik blir blir skogs tokig om jag skramlar med burken, gooodis!
 
Senast ändrad:
Sv: Vilken olja är bäst att ge till sin hund för pälsen?

min får jättefin päls av ett rått ägg då och då
 
Sv: Vilken olja är bäst att ge till sin hund för pälsen?

Antar att dom fiser ganska gött av ägg:)
 
Sv: Vilken olja är bäst att ge till sin hund för pälsen?

Ingen av mina fiser av ägg.. de får de som gått sönder eller är gamla. (med skal och allt. Allt skal blir inte uppätet, men det mesta..:))
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Svar
12
· Visningar
614
Senast: Anna-Bella
·
Hundavel & Ras Disclaimer: jag kan ingenting om hundar. En mycket nära vän (och tillika min stallägare) har världens bästa hund. Eller ja, egentligen...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 113
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 444
Senast: Myrten
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 715
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp