Vilken ras är min häst?

Loulou

Trådstartare
Hej!
Jag kan i princip ingenting om avel och raser. Jag har en häst som är registrerad i Sport Horse Breeding of Great Britain, och hans mor är Irish Sport Horse och far är engelskt fullblod. Vilken ras blir då min häst?
Är som sagt väldigt dålig på detta och skulle bli superglad om någon kan hjälpa mig lite:)
 
Brittisk Sporthäst skulle jag säga. Papper i SWB beror nog på vad som finns i stammen och var hingstarna är godkända.
 

Liknande trådar

Hästvård Usch jag mår så dåligt. Min hovslagare är superduktig och det har aldrig varit några problem med honom. Han har alltid med sig 1-2...
Svar
17
· Visningar
2 584
Senast: Stereo
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 984
Senast: tuaphua
·
Hästhantering Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Svar
15
· Visningar
2 765
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 073
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp