Vilken väska är snyggast?

Idas

Trådstartare
Har beslutsångest! Vilken av dessa är snyggast?

8970016063518.jpg

EV451A021-702@1.2.jpg

l27561.jpg

baginc-so-soho-reissue-leather-satchel-brown-1.jpg
 
Den billigaste :angel::D

Har bara min egen smak att beskylla för jag tycker att den sista är snyggast :o
 
Det beror lite på vad du tänkt ha den till tycker jag. Den första tycker jag var finast om vi tänker skolväska/jobbväska, medan nummer tre var finast om det är mer av en handväska du är ute efter.

De andra två tyckte jag inte var riktigt lika fina, så nr 1 eller 3 säger jag!
 
Åhh vad många blandade svar :nailbiting:

Jag har redan en fin ryggsäck som jag använder till när jag släpar på skolböcker/datorm, så den är främst tänkt att användas som handväska, men jag vill helst att den ska vara rymlig ändå, och de är de ju alla fyra. Just nu lutar det mest åt den andra eller den tredje. Gillar trean mer i modellen men tycker färgen på den andra är finare.. Suck! Får köpa båda :D
 
jag tycker att den sista är finast som handväska, den första ser ut som en skolväska :) och nr 2 är fin men tycker inte om "brodyren", 3an tycker jag har ful färm och form.
den sista är finast ^_^
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 384
Senast: Avalbane
·
Tjatter Letar efter en liten väska/börs som får plats med typ mobil dosett plånbok/pengar/kort utan att bli stor och klumpig. Vad har ni?
Svar
5
· Visningar
470
Senast: skiesabove
·
Kläder & Bli fin Behöver hjälp med att köpa ny väska. Har hittat 2 potentiella: Gillar denna men är inte säker på att det går ner en 50 cls flaska i...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 636
Kläder & Bli fin Jag är på jakt efter en större handväska. Har flera små men har tröttnat på att antingen ha ryggsäck till jobbet eller liten handväska...
Svar
19
· Visningar
1 231
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp