Bukefalos 28 år!

Vilket djur har gjort detta?

Sv: Vilket djur har gjort detta?

Det där är nog inte bajs!

Sådär ser det ut när mina katter har satt i sig en råtta/mus och sedan spytt upp det!

Min gammeldam brukar lägga allt hon fångar på trappan utanför och har hänt att hon även lagt en spya bredvid! :eek:
 
Sv: Vilket djur har gjort detta?

Fast varför har då djuret lämnat fullt ätliga möss på gångvägen?

Kan den ha förlorat aptiten efter att den spytt?
 
Sv: Vilket djur har gjort detta?

Den kan ha blivit ivägskrämd.

Min lärare fick tag på en sork och en näbbmus förra sommaren just eftersom räven blev skrämd och sprang iväg.
 
Sv: Vilket djur har gjort detta?

Näbbmöss äter katter inte upp och jag gissar att det gäller alla djur att näbbmöss ratas.
 
Sv: Vilket djur har gjort detta?

långskott men det kan inte vara så att de innehåller råttgift och djuret som ätit spytt och sedan inte ätit de andra?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 287
Senast: __sofia__
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 556
Katthälsa Hej, jag håller på att förgås av sorg och dåligt samvete. Jag har tre hittekatter, varav den äldstes ålder har av veterinär uppskattats...
Svar
15
· Visningar
3 456
Senast: Sel
·
  • Artikel
Dagbok Ja, som titeln säger. De som hänger regelbundet i snacktråden på katt känner till detta, men efter den senaste tidens prat om...
Svar
14
· Visningar
6 642
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur valde ni uppfödare?
  • Färsk/frystorkat foder
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp