Övr. tjänster Vill du hålla privatlektion för mig?

Inlagd i 'Radannonser' startad av Rosenblad, 14 Maj 2017.

1. Rosenblad
    13 Okt 2003
    Planetspringare
    6,657

Rosenblad

Annonstyp:
    Köpes/Sökes
    Län eller land:
    Västra Götaland
    Pris(SEK):
    000000
    E-postadress:
    Isabelle.traneroth@hotmail.com

Hej!
    Isabelle heter jag och är 28 år gammal och bor i Göteborg. Jag red fram till att jag var 20 år och hade sedan ett uppehåll fram tills nyligen. Nu har jag tagit upp min stora passion igen efter många års uppehåll och kan inte förstå att jag lyckades vara ifrån hästarna så länge! Jag rider i en erfaren vuxengrupp på en ridklubb 1 dag i veckan, men hade velat utvecklas ännu mer. Tyvärr ligger privatlektioner och liknande på min ridklubb på tider som inte riktigt går ihop med mitt jobb.

Finns det möjlighet, hade jag mer än gärna kommit i kontakt med någon som kan tänka sig att ge privatlektioner på din egna häst mot betalning/ggn. Du behöver inte vara utbildad tränare/ridlärare utan det jag önskar är att få chans att ha en person med vant öga som är med i varje steg jag tar och på så sätt kan hjälpa mig framåt i min ridning och sits. Jag längtar efter att få utvecklas och bli bättre ryttare :-).

Jag är öppen för förslag men ett förslag vore lektion 1-3 ggr i månaden om det är möjligt, men mer sällan går också. Jag är flexibel med dagar och tider. Jag betalar per gång men behöver mot det - dig, en häst och en paddock/manege att låna.

Maila gärna så kan vi prata mer! Ha en fin dag!

Bifogade filer: