Vill ha tips på vattenrenare

marieka

Trådstartare
Bor i lägenhet med mycket kalk i vattnet och behöver tips på ett billigt men bra filter att montera i duschen. Håret är katastrof, det är strävt, livlöst och rasar av i drivor. Blää. Har googlat men blir inte mycket klokare. :cautious:
 
Jag hade nog kontaktat en rörläggare, det är en djungel och inte lönt att slänga pengar på något som inte fungerar. Finns ju en uppsjö billiga varianter på marknaden, men frågan är också hur pass mycket kalk ni har.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Någon som kan tipsa? Jag bor mitt ute i ingenstans och har långt till någon riktig sminkbutik. Hinner inte åka dit. Det enda som finns...
Svar
16
· Visningar
919
Senast: tuaphua
·
Fordon Jag ska till hösten kolla på en ny bil. Jag har en 20 år gammal bil som börjar åka på sin sista resa så att säga. :bump: Jag planerar...
Svar
7
· Visningar
909
Senast: Twihard
·
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: Bonita4
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 037
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp