Vinterföräldrar -17/18 del 3

Jag köpte 70% choklad igår. Hemköps egna märke med hallon den är :love: Dock är den redan slut :angel:

På dessa semlor behövdes då ingen jäst. Däremot en massa mandelmjöl :p
Låter som normal chokladkonsumtion tycker jag! ;)
Jag har inget mandelmjöl heller, och är bara bra på att baka med jäst. :p
Dessutom så råkade jag äta upp mandelmassan, som vi inte hann baka julgodis av, som godis, så måste ändå köpa det också... :angel:
 
Jag blev jättesugen på att baka semlor nu! Men jag gjorde av med all jäst på tekakor idag, får kanske bli framöver om bebis inte kommer snart.

Jag är också väldigt sugen på choklad men det enda som finns hemma är den vi har packat ner i bb-väskan, och jag tycker inte riktigt att jag får norpa av den... :sneaky:
Jag åt upp min chokladkaka som låg i bb-väskan flera gånger:o

Det drabbar ju bara en själv och man får ersätta den snabbt. Och inte berätta för sin partner:p
 
Jag åt upp min chokladkaka som låg i bb-väskan flera gånger:o

Det drabbar ju bara en själv och man får ersätta den snabbt. Och inte berätta för sin partner:p
Det var sambon som föreslog att jag skulle ta av det godiset :love: men jag ska nog låta bli. Däremot har jag sen tidigare ätit upp sambons micromat som ska med till bb :angel::laugh:
 
Det är typ det bästa bakverket. Jag har funderat på om det skulle bli snäppet bättre med en lussesemla. Det är ju en kombo med de två absolut godaste bakverken:laugh:

Fast är det ens värt att testa den kombon? :eek: Jag håller absolut med, två grymma bakverk, men tänk om det inte alls blir bra tillsammans :eek:
 
Kanske kanske kanske... (men det vågar jag knappt skriva för då tar det säkert en vecka till :cautious:) att det börjar hända något nu.

Vaknade av hyfsat kraftig mensvärk inatt och den kommer och går även nu under morgonen. Får se om det håller i sig eller stannar av! :)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 534
Senast: cewe
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 563
Senast: orkide
·
Gravid - 1år Jag behöver hjälp för håller på att bli galen. Min 3 månaders bebis sover så dåligt på nätterna. 1 natt på en 14 veckors period är...
2
Svar
23
· Visningar
1 382
Senast: G-uldlock
·
Småbarn Jag och maken har börjat diskutera hur vi vill dela vår FL när lillebror kommer i vår. Med dottern gjorde vi en överlappning: först var...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 159
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp