Vinterföräldrar -17/18, del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
När kan man byta till stol 2? Lillan är inte för lång för babyskyddet än men vi ska åka ganska långt i helgen och jag funderar på om stol 2 kanske är mer bekväm? Hon sitter själv utan stöd.
 
När kan man byta till stol 2? Lillan är inte för lång för babyskyddet än men vi ska åka ganska långt i helgen och jag funderar på om stol 2 kanske är mer bekväm? Hon sitter själv utan stöd.

Du kan byta när hon sitter stadigt, är tillräckligt lång och tung för en stol nr 2. Stol 2 är säkrare då barnet sitter mer upprätt. Men måste vara tillräckligt stark för att orka sitta i den.

Vi bytte för 3-4v sedan till en besafe izi plus och har den på läge 3, alltså med mest lutning.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hela Buke bakar -julspecial! Årets julupplaga av Hela Buke bakar har celebert besök i form av de ökända brittiska domarna Paul...
47 48 49
Svar
977
· Visningar
31 003
Hundträning En ny tråd måste vi ju ha nu när den gamla har nått 2000 inlägg :). I lördags hade vi en heldagskurs på klubben med mycket nyttig...
37 38 39
Svar
772
· Visningar
62 253
Senast: Bulldoozer
·
  • Låst
Gravid - 1år Eftersom vi fyllt den gamla tråden startar jag en ny. Kopierar in vad jag tror är den senaste listan. Mars 28/2, KarinStarfighter, 33...
102 103 104
Svar
2 071
· Visningar
110 553
Senast: lillebill
·
Gravid - 1år Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
13
· Visningar
1 787
Senast: Sofie.S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp