Vinterkläder och skor.

köpte fleecebyxor från KappAhl, de var rätt tjocka.
Funderar på fleeceoverall att komplettera med, svårt att hitta bra jacka som sagt.

Jag fastnade för POPs fleeceoverall. Ser underbart mysigt ut när den är på :love:
(Luvan är deras säkerhetsknappar på så den lossnar enkelt om man drar lite i den).
Ett par raggsockar, vantar och mössa så sover man nog rätt gott i vagnen :)
Sen får man väl köra underställ om det blir jävligt kallt men inte så troligt här där jag bor :p

AQKAAAACTmhodHRwczovL2NkbjEuY2RubWUuc2UvNDc4NjQ3Ny85LTMvaW1hZ2VfNWEwZDViNTg5NjA2ZWUyMGVjZjhkYTY2LmpwZw
 
Jag bojkottar PoP efter deras nya inriktning men den var fin! De flesta overaller verkar bara finnas upp till 92, här krävs 98 nu.
 
Det tror jag faktiskt att min dotter skulle kunna överväga.
Alla andra tips har ratats, även om jag tycker att de är snygga ;)
Jag såg snygga, svarta med fint blommönster, vattentäta vinterstövlar från Kavat i går på stan och kom att tänka på dig! Fanns minst i 35 i alla fall (kollade inte mer då jag ju inre skulle ha några själv). Kanske något för dottern?
 
Vad är deras nya inriktning?

De har kommit fram till att deras kunder efterfrågar en "högre modegrad" så numera gör de kläder för flickor och pojkar istället för barn som så uttalat var deras filosofi förut.

Som exempel har de i år en vinterjacka i marinblått. Samma jacka finns även i rosa. "Samma" förutom att den är smalare i modellen då....
 
De har kommit fram till att deras kunder efterfrågar en "högre modegrad" så numera gör de kläder för flickor och pojkar istället för barn som så uttalat var deras filosofi förut.

Som exempel har de i år en vinterjacka i marinblått. Samma jacka finns även i rosa. "Samma" förutom att den är smalare i modellen då....

Ah men va fan. :meh:
 
De har kommit fram till att deras kunder efterfrågar en "högre modegrad" så numera gör de kläder för flickor och pojkar istället för barn som så uttalat var deras filosofi förut.

Som exempel har de i år en vinterjacka i marinblått. Samma jacka finns även i rosa. "Samma" förutom att den är smalare i modellen då....

O_o

Tror (hoppas) att ”nya” PoP blir en flopp. Hela grejen känns totalt otrendig.
 
O_o

Tror (hoppas) att ”nya” PoP blir en flopp. Hela grejen känns totalt otrendig.
Jag håller med dig. De gjorde så mycket reklam för sin nya stil men jag är inte alls imponerad, inte det minsta. Sen tyckte ju i alla fall jag att PoP inte var så väldigt könsneutrala tidigare heller.
 
Nej de hade en del trist då med men jag hade hoppats på en uppdatering där man gick mer mot neutral istället för som nu där man uttalat förstärker det.
 
Jag håller med dig. De gjorde så mycket reklam för sin nya stil men jag är inte alls imponerad, inte det minsta. Sen tyckte ju i alla fall jag att PoP inte var så väldigt könsneutrala tidigare heller.

Nej absolut inte att allt var könsneutralt. Men de var ju iaf rätt duktiga på att kläderna fanns i många färger, klänningar med bilar på osv. Nu är ju verkligen allt rosa eller blått...
 
Jag såg snygga, svarta med fint blommönster, vattentäta vinterstövlar från Kavat i går på stan och kom att tänka på dig! Fanns minst i 35 i alla fall (kollade inte mer då jag ju inre skulle ha några själv). Kanske något för dottern?
Tack! Det ska jag kolla! Dottern har bara 28 i strl men ska definitivt kolla det.
 
Tycker du didriksons är smala? Jag upplever dem som ganska rejält tilltagna på både längd och bredd. Våra ungar är medelbreda ( kan man säga så?). Finns ju olika modeller förstås . Och bra med dragskon i midjan, den reglerar ju mycket!
Ja...iallafall den som dottern har nu. De är rymliga på längden men smala i bredden, tycker jag.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vad har era barn för vinterskor? Ska köpa till 7-åringen men tycker det är svårt. Har en liten fashionista till barn så hur skorna ser...
Svar
9
· Visningar
1 315
Kläder & Bli fin Hej Buke! Jag behöver hjälp att bena ut vilka skor jag behöver. Det kan alltså blir flera par. Jag promenerar mycket utomhus, minst...
2
Svar
21
· Visningar
1 548
Senast: lambero
·
Småbarn Vi ska skola in vår 2 åring på förskola sista veckan i februari och funderar kring skor. Idag har hon endast ett par vinterkängor...
2
Svar
33
· Visningar
2 358
Senast: Pilo
·
Anläggning Står nu inför val av stall/lösdrift och hur jag än vänder och vrider på detta så blir jag inte klokare. Först, lite saker ni behöver...
2
Svar
21
· Visningar
2 549
Senast: spinxx
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp