Visa bara TS

_FiA_

Trådstartare
Hej jag tycker att det vore jätte smart med en funktion som jag sett på andra forum. Tycker att det borde finnas en "visa bara trådstartaren" knapp i trådstarten, och när man trycker på den så försvinner alla "svar" som folk ger och kvar finns bara inläggen som TS gjort.
 
Sv: Visa bara TS

Vad är det för bra med det?

Om någon TS ställer en fråga och får 25 likadana svar, för att alla 25 personer klickat på den knappen, visa bara TS inlägg... Då blir det ju ganska trist för den 27 personen, som vill få flera OLIKA tips om TS fråga och bara får 25 likadana svar att läsa?

Förstod nog inte riktigt poängen med den knappen i ett diskussionsforum... Men någon kanske kan förklara. :bow:
 
Sv: Visa bara TS

Du menar inte "visa alla inlägg av xx i detta ämne" ??

Annars ser jag inte meningen alls ?
 
Sv: Visa bara TS

Jaha, ja det ser inte jag iallafall när jag trycker på tex ditt användarnamn som man kan göra på andra forum. För det är väl ändå där som den är mest intressant att hitta om jag vill se alla dina inlägg du har gjort i en och samma tråd? Var är den då?
 
Sv: Visa bara TS

Gå tillbaka till forumsidan, klicka på antalet inlägg i tråden. Välj den person vars inlägg du vill se.
 
Sv: Visa bara TS

Klicka inte på användaren i den listan du får upp, utan på siffran som visar hur många inlägg som skrivits av användaren. Eller det misstaget brukade jag göra i alla fall... :D
 
Sv: Visa bara TS

aha så var det man gjorde. fast är inte riktigt nöjd ändå, hade varit bra om knappen satt inne i tråden på första inlägget iställer så slipper man gå ut först. Sen så blir ju listningen av inläggen från TS inte att se ut som vanligt, det blir mindre text osv, inte lika läsvänligt
 
Sv: Visa bara TS

Jag tror det har varit uppe förut, men i Google Chrome fungerar den funktionen inte... När man klickar på siffran dyker alltid sidan "tyvärr måste du vänta i 15 sekunder innan du gör en ny sökning" upp, trots att man inte gjort någon sökning tidigare. Lite tråkigt att behöva byta webläsare för att kunna kolla :p
 
Sv: Visa bara TS

ja så kom det upp för mig hela tiden tils jag uppdaterade sidan då funkade det. så det kommer ju bli lite drygt
 
Sv: Visa bara TS

Jag tror det har varit uppe förut, men i Google Chrome fungerar den funktionen inte... När man klickar på siffran dyker alltid sidan "tyvärr måste du vänta i 15 sekunder innan du gör en ny sökning" upp, trots att man inte gjort någon sökning tidigare. Lite tråkigt att behöva byta webläsare för att kunna kolla :p

Det funkar för mig i GC så jag tror det har nått att göra med inställningarna i ens webläsare.
 
Sv: Visa bara TS

ja så kom det upp för mig hela tiden tils jag uppdaterade sidan då funkade det. så det kommer ju bli lite drygt

ah, det fungerade för mig. Lite omständligt, men fullt görbart. Tack för tipset! :bow:

Det funkar för mig i GC så jag tror det har nått att göra med inställningarna i ens webläsare.

typiskt att jag inte är något vidare på olika inställningar... Men ja, ovanstående fungerade ju, så det får bli lösningen på problemet :)
 
Sv: Visa bara TS

Jag tror det har varit uppe förut, men i Google Chrome fungerar den funktionen inte... När man klickar på siffran dyker alltid sidan "tyvärr måste du vänta i 15 sekunder innan du gör en ny sökning" upp, trots att man inte gjort någon sökning tidigare. Lite tråkigt att behöva byta webläsare för att kunna kolla :p

Har skrivit om detta i tråd. Har Chrome och just nu funkar det för mig igen, men i långa perioder funkar det inte trots samma inställningar och webbläsare.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 430
Senast: Gunnar
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vet att endel inte tycker att man ska prata om religion. Men jag bara vill få ut lite tankar om allt. Men som nog alla har sett så...
Svar
5
· Visningar
783
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok En sak som jag verkligen verkligen HATAR är att jag blir så jävla på verkad av andra helatiden. Eller inte HELATIDEN men iallafall för...
2
Svar
32
· Visningar
1 479
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Igår så var jag vaken ibland och sov ibland nästan hela dagen. Och lika inatt och det blir nog lika idag. Jag ska försöka att aktivera...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
4 033
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Hage
  • När fan slutar jag ramla av?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp