Bukefalos 28 år!

Vit blåögd fransk vädur

M

mizz

En sådan vill jag ha. Hittade en annons för ett par år sedan men då jag bodde för långt bota från uppfödaren så försvann alla ungarna i ett nafs. Och hade jag vetat att de inte är lätta att få tag i hade jag nog slängt mig i bilen direkt. Under åren som gått har jag sökt så där lite halvhjärtat men nu så söker jag aktivt efter en ny ninis. Men jag hittar inte info eller ungar någonstans om just vita blåögda franska vädurar.

Har ni en sådan där liten :angel: söt sak så snälla släng in bilder och vet ni var jag ska börja söka någonstans så är jag sååå tacksam. :bump:
 
Sv: Vit blåögd fransk vädur

Var bor du? Finns en uppfödare i närheten av Göteborg som föder upp bland annat vit blåögd fransk vädur :)
 
Sv: Vit blåögd fransk vädur

Jag köpte mina bebisar i ölme (mellan karlstad å kristinehamn) Hon har en ny kull nu, men några helvita har hon nog inte...
 
Sv: Vit blåögd fransk vädur

Har du någon nu? BILDER i så fall. :bump::bow::bump::bow:

PM:a mig gärna om uppfödaren.
 
Sv: Vit blåögd fransk vädur

029.jpg


ingen närbild direkt, men de går ju att se färgen iaf... på bilden är de ca 2 mån, världens goaste e dom!!!

Pm:ar dej om tel.nr!
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 720
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp