Vit linje runt munnen??

Hastflickan

Trådstartare
Jag har en svensk hudfärg om man säger så, lite solbrun på det. Men året runt har jag en kritvit linje som följer underläppen och överläppen. Jättefult!! Lika när jag tränar hårt så jag blir röd i ansiktet, så lämnas alltid partiet runt munnen helt vitt! Varför har jag så? :(
 
Blir också illröd när jag tränar och vit just runt munnen.. Aldrig något jag funderat på eller brytt mig om, då är det värre att jag är så röd så man tror jag ska dö :D
 
Vet faktiskt inte var det beror på, men jag har alltid en vit rand över näsan, spelar ingen roll hur solbränd jag blir, är alltid en vit rand där. Ser jättefult ut men antar att det är något slags pigmentbortfall?
 
Jag har alltid trott att det beror på att jag kniper ihop med munnen och grimaserar lite när det blir extra jobbigt, för det är just det området som blir vitt medan resten av huvudet är grisrosa.
 

Liknande trådar

Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 358
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Hur pratar man med vårdcentralsläkare så att man faktiskt får hjälp? Jag har inte sökt vård på VC på många år nu eftersom de aldrig...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 130
Senast: tornblomma
·
Hästvård Hej. Jag vill börja med att säga att jag ska ringa veterinär på måndag, så ingen tror att jag inte tänker på det. :) Jag har en ponny...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 289
Senast: Takire
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 192

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp